PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biotechnologia - hit czy kit???

  • 1. Data: 2002-09-29 21:24:52
    Temat: Biotechnologia - hit czy kit???
    Od: "Regulski" <k...@w...pl>

    Czy ktokolwiek wie jakie są perspektywy pracy dla biotechnologów na
    przyszłość.
    Obecnie ropoczynam studia na tym kierunku i zamierzem się specjalizowac w
    diagnostyce genetycznej i bioinformatyce.

  • 2. Data: 2002-09-30 10:41:39
    Temat: Re: Biotechnologia - hit czy kit???
    Od: "HuRa" <r...@p...gliwice.pl>

> [...]
    > Obecnie ropoczynam studia na tym kierunku i zamierzem się specjalizowac w
    > diagnostyce genetycznej i bioinformatyce.

    W Polsce sa niestety bardzo kiepskie. Rozwoj tej dziedziny zwiazany
    jest z b.duzymi nakladami finansowymi co w naszej rzeczywistosci
    jest nierealne i prawdopodobnie jeszcze dlugo nie bedzie.
    Fachowiec w takiej dziedzinie ma duze szanse w Hameryce - jesli masz
    po studiach mozliwosc wyjazdu to jak najbardziej. Ale u nas kiepsko to
    widze.
    Rafal

  • 3. Data: 2002-09-30 19:02:50
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Regulski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Obecnie ropoczynam studia na tym kierunku i zamierzem się specjalizowac w
    > diagnostyce genetycznej i bioinformatyce.

    naczytales sie newsweeka czy jak? ;)

    na serio to jakos nie widze przyszlosci w tej dzidzinie w naszych szanownych
    niedoinwestowanych instytutach.... no ale ja tej branży nie znam od
    środka...

  • 4. Data: 2002-09-30 21:07:00
    Od: "Piotr Kuć" <k...@n...invalid>

    "Regulski" <k...@w...pl> wrote in news:an7r69$s8i$1@news.tpi.pl:

> [...]
    > Obecnie ropoczynam studia na tym kierunku i zamierzem się specjalizowac w
    > diagnostyce genetycznej i bioinformatyce.

    Ooo, a co to jest bioinformatyka? Jakoś dziwnie to dla mnie brzmi.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć <kuciak[AT]kuciak.prv.pl>

  • 5. Data: 2002-10-01 07:23:39
    Od: "Seco" <s...@w...pl>

    > Obecnie ropoczynam studia na tym kierunku i zamierzem się specjalizowac w
    > diagnostyce genetycznej i bioinformatyce.

    to dobry kierunek zeby zostac
    przedstawicielem medycznym firmy farmaceutycznej
    znam kilka osob po tym kierunku
    raczej nie badaja genow...

  • 6. Data: 2002-10-01 11:24:53
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    On 29/9/02 11:24 PM, in article an7r69$s8i$...@n...tpi.pl, "Regulski"
    <k...@w...pl> wrote:

    > Czy ktokolwiek wie jakie s? perspektywy pracy dla biotechnologów na
    > przysz 1/2 o?ç.
    > Obecnie ropoczynam studia na tym kierunku i zamierzem si´ specjalizowac w
    > diagnostyce genetycznej i bioinformatyce.

    Gdybys chcial pojsc droga naukowa, to mozliwosci sa spore - instytut
    biotechnologii (przynajmniej warszawski) dzieki swoim kontaktom umozliwia
    wyjazdy na tzw post doki - doktoraty za granica (wlacznie z USA), a jak z
    tych mozliwosci skorzystasz, to juz kwestia postawy - jedni wracaja, inni
    zostaja ;-)

    pzdr
    mm
    --

    PS
    Pieniadze jakie zarabiaja naukowcy w kraju jakie sa, kazdy wie. Niestety -

  • 7. Data: 2002-10-01 11:34:17
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    On Tue, 1 Oct 2002 09:23:39 +0200, "Seco" <s...@w...pl> wrote:

    >to dobry kierunek zeby zostac
    >przedstawicielem medycznym firmy farmaceutycznej
    >znam kilka osob po tym kierunku
    >raczej nie badaja genow...

    albo sie wybiera pasje albo pensje 8-)

    zreszta w takich dziedzinach bez doktoratu bardzo ciezko..