PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: "Alicja" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Fri, 30 May 2003 10:48:32 +0200

    NIektore wypowiedzi mnie bawia
    Szczegolnie ta ze pracownik najwiecej ryzykuje
    Mam wrazenie ze od pracodawcy wymaga sie empatii i zrozumienia ale w
    odwrotnym kierunku nawet nikt nie ma zamiaru tego robic
    Pracodawcy to oszusci ? Kazdy patrzy przez pryzmat wlasnej osoby

    Z FX sie zgadzam Sama jakis czas temu dawalam ogloszenia o prace i co efekt
    oburzajacy
    Wlasciwie ze 100 osob znalazly sie 4 ktore spelniaja wymagania a tez nie tak
    jakbysmy tego oczekiwali
    2500 zaraz po studiach to jakas pomylka
    W sumie na tego czlowieka bedzie trzeba wydac 5000 a jeszcze trzeba go
    wdrozyc do firmy, wyposazyc mu stanowisko pracy, przeszkolic w roznych
    zakresach (BHP itp) Nie zapominajcie ze firma musi mu placic za czas choroby
    i urlopu to to daje pewien koszt i jeszcze ktos w tym czasie musi go
    zastapic
    Czy ktos z potencjalnych pracownikow zdaje sobie z tego sprawe?
    Jak to podliczymy to koszty takiego programu wyjda z 30 - 40 tys min a
    jeszcze dochodza koszty obslugi klienta administracja firmy W efekcie
    wyjdzie cena za ktora nikt od nas tego nie kupi
    Potem idzie taki chcacy pracowac do sklepu i dziwi sie ze prosty program
    kosztuje duzo
    Czemu?
    A kto zada niebianskich kwot?

    Nauka - dla chcacego nic trudnego Oprocz studiow mozna przeciez uczyc sie
    samodzielnie Wiem z autopsji Ktos pil piwo zamiast sie uczyc to pretensje do
    siebie nie do pracodawcy
    Potem sie dziwia ze pracodawca duzo wymaga
    FX uwazaj moge sie zalozyc ze ten co chce te 2500 nie bedzie chcial pracowac
    po godzinach a co najmniej nie bedzie do tego chetny
    Spytaj go Jak sie myle masz u mnie piwo:)
    Alicja
    Jak sie