PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobotni, uważajcie! › Re: Bezrobotni, uważajcie!
  • Data: 2004-12-28 13:13:22
    Temat: Re: Bezrobotni, uważajcie!
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Artur [Tue, 28 Dec 2004 11:56:36 +0100]:

    Ja prywatnie proponuje jeszcze kazac im poodlaczac telefony
    stacjonarne, tez nie sa niezbedne do zycia a placic za nie
    abonament trzeba. W zasadzie jakby sie tak zastanowic, to
    powinni jeszcze posprzedawac pralki (mozna recznie), meble
    (da rade trzymac ciuchy na kupie i przezyc), natychmiast
    byc wykluczani z zasilku po zlapaniu z biletem autobusowym
    w rece (a piechota to nie laska?) no i konieczna jest tez
    szczegolowa kontrola czy nie maja przypadkiem w domu np.
    smyczy czy kaganca (psa nalezy zjesc zamiast na niego kase
    wydawac, no nie?).

    Popadanie w paranoje to widze dosc charakterystyczna cecha
    naszych urzednikow.

    A swoja droga: "Zauważyliśmy, że na umowach z bankiem na
    pytanie o kontakt telefoniczny wielu podawało numer komórki"
    -- czy ja dobrze rozumiem ze oni wsadzili nosy w prywatne
    umowy ludzi z bankami? Na jakiej niby podstawie?

    Kira