PracaGrupypl.praca.dyskusjedo kiedy mam status bezrobotnego? › Re: Bezrobocie (musiałem to napisać)
    From: "Rafał" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie (musiałem to napisać)
    Date: Wed, 26 Feb 2003 15:53:47 +0100
    Sender: k...@o...pl@195.205.251.214

    On Wed, 26 Feb 2003 14:52:58 +0100, Tomek wrote:

    > jako procownik UP musze stanac w obronie tych biurokrtow - sprawa jest
    > tak
    > ze my wykonujemy tylko zadania ktore opisane sa w/w ustawie a zaden
    > biurokrata nie bedzie nadstawial glowy za to ze ty nie potrafisz wypisac
    > kilu drukow.

    Tu nie chodzi o potrafienie i wolałbym byś nie zarzucał takich rzeczy
    ludziom... Raczej wykształconym :) Ok?

    > kazdy chce pracowac a zeby pracowac musi swoj prace wykonywac poprawnie.
    > ewentualne proplemy proponowalbym zglosic do mpips lub bezposrednio do
    > ministra Hausnera (czy jak on sie tam pisze). wiem jak to jest byc
    > bezrobkiem bo sam nie tak dawno bylem i niewiedzialem jak to dziala ale
    > teraz juz znam sprawe od podstaw i wcale sie niedziwie urzednikom ze
    > robia to co robia.

    Nawet po kilka razy z rzędu wypełniać te same druczki zmieniając
    datę? Perfecto sprawa, kiedy nie ma prawdziwej pracy...

    > a na marginesie to kwestia drukow zalezy od konkretnego urzedu bo
    > niektore daj do podpisania w formie karty rejestracyjnej wydruk z kompa
    > i juz nie trzeba wypelkniac zadnych drukow.

    UP w Błoniu jak widać nie dorosło do wykorzystywania takich szczytnych
    możliwości komputera...

    Pozdrawiam
    Rafał