PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!!

  • 1. Data: 2004-03-27 14:17:37
    Temat: Bezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!!
    Od: "Paweł Czerwiński" <p...@o...pl>

    Serdecznie Witam
    Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce. W związku z czym
    potrzebuje Twojej pomocy. Czy możesz poświęcić mi chwilę swojego cennego czasu
    i odpowiedzieć mi na kilka pytań ?! Jeżeli tak kliknij na link poniżej,
    przeniesie cię na stronę z ankietą. Wypełnienie ankiety zajmuje jedyne około
    trzech minut.
    Za okazanie zrozumienia, życzliwość i pomoc serdecznie Ci dziękuję.
    Pozdrawiam

    Paweł Czerwiński

    http://www.bezrobociepl.republika.pl/ankieta.html

    strona główna witryny Bezrobocie w Polsce Przyczyny i Skutki
    http://www.bezrobociepl.republika.pl

  • 2. Data: 2004-03-27 15:00:55
    Temat: Re: Bezrobocie !!! Proszę o opinię bezrobotnych !!!
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Czerwiński" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce.

    ROTFL.

    Sigurd

  • 3. Data: 2004-03-27 21:25:34
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Paweł Czerwiński wrote:
> [...]
    > trzech minut.
    > Za okazanie zrozumienia, życzliwość i pomoc serdecznie Ci dziękuję.

    Cała ta ankieta to jedna żenada, winszuję "zacięcia" badawczego, nie ma
    co. Receptą na bezrobocie jest to, żeby się politykierzy i rozmaici
    "badacze" od siedmiu boleści, dostarczający "argumentów" politykierom -
    odpierdolili od bezrobotnych i pracodawców. A diagnoza jet prosta -
    zlikwidować ZUS, wprowadzić podatek liniowy na poziomie rzędu 5%, a
    najlepiej podatek pogłówny na poziomie 3-4 kPLN przy likwidacji
    _wszystkich_ innych podatków, wypierdolić na zbity ryj wszystkich tych
    duporyjów urzędowych, żeby się zabrali do normalnej wartościowej pracy,
    chociaż jest oczywiśćie pytanie czy potrafią. Ci co nie potrafią - niech
    ich szlag trafi, i tak tuczą dupę od pietnastu lat, starczy, już się
    nakradli (pieniędzy i czasu, piętnaście lat budowy sojalizmu zmarnowane).

    Aha, co do szczegółów ankiety :

    KTÓRA Z WYMIENIONYCH FORM PRZECIWDZIAŁANIA BEZROBOCIU JEST WEDŁUG
    PANA(I)
    OCENY NAJBARDZIEJ EFEKTYWNA DLA ZMIEJSZENIA BEZROBOCIA ?

    ... plus kilka możliwych odpowiedzi, tylko brakuje odpowiedzi "żadna".

    Dalej : KTÓRE METODY OGRANICZANIA BEZROBOCIA UWAŻA PAN(I) ZA
    NAJPOTRZEBNIEJSZE ?

    Brakuje odpowiedzi "żadne".

    I tak dalej i dalej.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 4. Data: 2004-03-27 22:23:09
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    // ciach //
    > Cała ta ankieta to jedna żenada, winszuję "zacięcia" badawczego, nie ma
    // ciach //

    Tu się nie da nie zgodzić, chociaż moze zamiast sugerowanego "> ...
    plus kilka możliwych odpowiedzi, tylko brakuje odpowiedzi >>żadna<<"
    wprowadzic " wypierdolić na zbity ryj wszystkich tych duporyjów urzędowych
    " ??

    ale zeby nie było ze sie tylko czepiam. Jestem jak najbardziej za tzw.
    liberalizmem. Jestem zwolennikim własności prywatnej ale nie do końca jestem
    przekonany, jak miałoby wyglądać pełne przejście od naszego ukochanego
    komunizmu (tak, tak - skoro wrzucamy do wspólnego wora i rozdzielamy z niego
    wg potrzeb jest czyms innym niz komuną? )do prawdziwego kapitalizmu?

    a co do istoty "badaczy od siedmiu boleści" - póki nie żyją na mój koszt, to
    niech rocią co chcą. mam ich gdzieś.

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Piotr Hosowicz
    > A.A.Milne, Puchatek: "To bzykanie coś oznacza.
    > Takie bzyczące bzykanie nie bzyka bez powodu!"
    dawno nie czytałem, chociaz dziecko dorasta i pewnie niedługo będę na topie
    :) czyzby chodziło o wchodzenie do ula na drzewie?

  • 5. Data: 2004-03-27 22:28:40
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał w
    wiadomości news:c44rf5$3q8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > ... plus kilka możliwych odpowiedzi, tylko brakuje odpowiedzi "żadna".
    >
    > Dalej : KTÓRE METODY OGRANICZANIA BEZROBOCIA UWAŻA PAN(I) ZA

    Przylaczam sie do uwag. Podeslalem wczoraj temu gosciowi maila o tresci,
    ktora skopiuje ponizej, ale nie odpowiedzial ani "czesc", ani "pocaluj mnie
    w dupe"
    "Proponuje zalozenie ankiety na temat z czego utrzymuja sie bezrobotni i ich
    rodziny

    - pensja wspolmalzonka
    - pomoc z pensji innych czlonkow rodziny
    - pomoc z emerytury innych czlonkow rodziny
    - pomoc z renty innych czlonkow rodziny
    - mieszkanie z innymi czlonkami rodziny oplacajacymi potrzeby bytowe
    bezrobotnego
    a- z pensji
    b - z emerytury
    c - z renty
    - praca na czarno
    - przemyt
    - drobne przestepstawa (oszustwa. wyludzenia, zebranina)
    - inne formy zasilkow panstwowych i organizacji charytatywnych

    Sadze, ze tego typu ankieta moze dac ciekawe informacje na temat sytuacji
    spolecznej w przypadku np problemow z wyplatami emerytur lub ograniczenia
    liczby rencistow.
    Wg mnie nie ma rozruchow spolecznych jedynie dzieki temu, ze duza czesc
    bezrobotnych wegetuje dzieki pomocy emerytow i rencistow z najblizszej
    rodziny, jedynych osob posiadajacych stale "dochody" w ich otoczeniu."

    > Pozdrawiam,
    > Piotr Hosowicz

    Pozdrawiam
    Krzysztof

    ---

  • 6. Data: 2004-03-28 05:51:05
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    gromax wrote:

    > a co do istoty "badaczy od siedmiu boleści" - póki nie żyją na mój koszt, to
    > niech rocią co chcą. mam ich gdzieś.

    "Badacz" nie pochwalił się swoją alma mater. Jeśli to uczelnia
    państwowa, to jest to marnotrawstwo naszych pieniędzy. Na co zresztą
    jest recepta - sprywatyzować szkolnictwo.

    > dawno nie czytałem, chociaz dziecko dorasta i pewnie niedługo będę na topie
    > :) czyzby chodziło o wchodzenie do ula na drzewie?

    Zdaje się, że tak. A dla dziecka w sam raz. Bzykanie nie bzykające bez
    powodu jest nie pamiętam w której części, ale i tak obydwa tomy są
    lekturą obowiązkową, więc znajdziecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz