PracaGrupypl.praca.dyskusjeBałagan › Re: Bałagan
    From: herakles <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bałagan
    Date: Fri, 18 Aug 2006 16:02:47 +0200

    OINK wrote:

    > Cześć - taki luźny wątek - w jakich działach waszych firm panuje wieczny
    > bałagan? Ja obserwuję od jakiegoś czasu działy IT w różnych firmach -
    > takiego bałaganu jak u informatyków to nie ma nigdy i nigdzie :)
    > A jak z porządkami na Waszych biurkach :)
    >
    > OI
    Wbrew pozorom poukładane kartki, w odpowiedni sposób i położone na siebie
    pod odpowiednim kątem potrafią oddać w pełni strukturę matematycznego
    modelu grafu, którego algorytm kilku najkrótszych ścieżek jest właśnie
    rozpatrywany.
    Takie coś jak bałagan w ogóle nie istnieje!
    Istnieje natomiast: artystyczny nieład oraz brud. to drugie jest niefajne i
    jak się gdzieś pojawi należy natychmiast przystąpić do dezynfekcji
    zabrudzonych powierzchni lub poprosić o takową konserwatora(kę) powierzchni
    poziomych.