PracaGrupypl.praca.dyskusjeBadania lekarskie przy [zbyt] szybkiej zmianie pracodawcy › Re: Badania lekarskie przy [zbyt] szybkiej zmianie pracodawcy
  • Data: 2004-03-25 07:26:47
    Temat: Re: Badania lekarskie przy [zbyt] szybkiej zmianie pracodawcy
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neco" <h...@-...poprostu.net> napisał w wiadomości
    news:c3sul8$ara$1@inews.gazeta.pl...
    > Hi. Po 3 tygodniach pracy zmieniam pracodawcę.
    > Czy mogę wykorzystać badania które zrobiłem 3 tyg. temu i mam je
    > w książeczce, czy dla nowego pracodawcy musze skompletować nowe?
    > Przecież nie będę napromieniowywał płuc znowu, bo naprawdę chwycę raka...

    Zrobisz to w 3 krokach ;-)
    1. Idziesz do przychodni w której robili ci badania i w rejestracji
    wyjaśniasz o co chodzi.
    2. W kasie (albo w rejestracji) płacisz za przepisanie zaświadczenia dla
    innego pracodawcy (w Krakowie to ok 40 zł)
    3. Czekasz jakieś pół godziny i masz papierek w ręku.
    Pozdrowienia
    Paweł