PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    From: Sheer <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Date: Fri, 18 May 2007 04:59:25 +0200

    Any User wrote:
    > Niewolnictwa nie ma. Pracownik nie musi się na nic zgadzać.

    pracodawca też NIE MUSI być biznesmenem!
    i "zarabiać na życie" dając pracę...
    "niewolnictwa przecież nie ma"!

    > Ale jeśli
    > pracodawca chce komuś płacić, to powinien mieć możliwość postawienia
    > absolutnie dowolnych warunków, pod którymi będzie płacił.

    ludzie miewają słabości, zarówno pracodawcy jak i kandydaci na pracowników

    jeśliby pozwolić na wszystko to wtedy mamy takie niewolnicze obozy pracy,
    znane np. z Włoch...

    > A wówczas, przypominam, pracownik może się nie zgodzić.

    czy można się nie zgodzić wobec mafii?

    > To jest zabronione przez prawo - już jeden gość się na tym przejechał.

    TIRem? ciągle nadal przecież jeżdżą tak...
    jak widać, chociaż 'teoretycznie' nie muszą to jednak
    pracownicy-kierowcy się na to godzą i jeżdżą pod amfą żeby nie usnąć

    a stracić, i to życie niestety mogą zupełnie inni, np. twoje dzieci na
    drodze - choć bynajmniej tego nie życzę - zacznij myśleć!

    > A nie zachcianka? I dlaczego pracownica naraża pracodawcę na koszty
    > swoją ciążą, zamiast najpierw uczciwie postawić sprawę i rozwiązać umowę
    > o pracę, a dopiero później zachodzić w ciążę

    brak słów... :(
    powiem tak, pracodawca powinien mieć to uwzględnione w swoim biznes
    planie, a jak NIE POTRAFI bo mu "refleks i zdolność kojarzenia" z powodu
    wieku spadły to niech ZREZYGNUJE i ogłosi upadłość - i ZOSTAWI POLE
    *MLODSZEJ* KONKURENCJI!
    (z tym, że mam na myśli "młodszej" raczej duchem, czyli
    nie-zdemoralizowanej ROZPASANIEM i BRAKIEM WYMAGAŃ)
    przypominam, że "przymusu przecież nie ma"!

    > (czy ewentualnie rozwiązać
    > umowę o pracę zaraz po wystąpieniu pierwszych negatywnych objawów,
    > obniżających jej wartość biznesową)?

    "jej wartość biznesową" ?! pracownicy czy ciąży?!
    gratulacje jeszcze raz!

    otóż uruchom wyobraźnię, jeśli jeszcze masz co, i pomyśl, że z tej ciąży
    będą KOLEJNE GENERACJE pracowników!

    inaczej, jeśli tylko bogaci biznesmeni będą mogli sobie pozwolić na
    dzieci, to one potem w swych firmach będą musiały zatrudniać emerytów

    --
    Sheer