PracaGrupypl.praca.dyskusjeAutomatyka i Robotyka. › Re: Automatyka i Robotyka.
  • Data: 2003-07-21 13:41:24
    Temat: Re: Automatyka i Robotyka.
    Od: "zByH" <Z...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    > Czy ktos sie orientuje, jakie sa perspektywy pracy po kierunku Automatyka
    > Robotyka? Gdzie mozna znalezc zatrudnienie... czy sa perspektywy ? Jak
    > sadzicie? Jakies za? jakies przeciw ?

    Skończyłem 7 lat temu. Perspektywy pracy w zawodzie marne, ale wykształcenie
    jest na tyle wszechstronne, że można podjąć pracę w praktycznie każdej
    dziedzinie związanej z techniką. Z mojego roku studiów chyba nikt nie
    pracuje jako automatyk (jako robotyk to już nie wspomnę), ale wszyscy mają
    pracę i radzą sobie nieźle. Większość pracuje jako szeroko informatycy (w
    bardzo szerokim znaczeniu tego słowa od programistów przez sieciowców do
    kadry zarządzającej). Prawie w każdym przypadku szukania pracy było to
    traktowane równoważnie jakbym skończył informatykę (w większości ogłoszeń
    jest informatyka lub kierunek pokrewny np. AiR). Z tego co widzę ludzie
    których komputery całkowicie nie interesowały i poszli w kierunku maszyn
    elektrycznych też nieźle dają sobie radę na tym rynku.