PracaGrupypl.praca.dyskusjeArbeit - angebot › Re: Arbeit - angebot
    From: "Grzegorz Z." <killserv@NOSPAM_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Arbeit - angebot
    Date: 18 Jul 2002 14:50:29 GMT

    " " <g...@N...poczta.gazeta.pl> napisal:

    > To jest, czego niepamiętasz. Mylisz się, przeczytałem to. Tylko tyle
    > jest o wysoko wykwalifikowanych:

    ok po tym co napisales bylo ciezko stwierdzic czy cos wiesz wiecej niz
    napisales
    (nizej wiecej)

    > § 19
    > Niederlassungserlaubnis für Hochqualifizierte Einem hochqualifizierten
    > Ausländer kann in besonderen Fällen abweichend von § 9 Abs. 2 eine
    > Niederlassungserlaubnis erteilt werden, wenn die Bundesanstalt für
    > Arbeit zugestimmt hat und die Annahme gerechtfertigt ist, dass die
    > Integration in die Lebens-verhältnisse der Bundesrepublik Deutschland
    > ohne staatliche Hilfe gewährleistet ist.

    zapomniales przytoczyc punkt 2 do paragrafu 19 gdzie jest wyraznie
    napisane kto jest uwazany za "Hochqualifizierte" nie bede tego przytaczal
    bo nie ma sensu wystarczy ze sobie ewentualnie przeczytasz
    i przez to ze nie wspomniales o tym i napisales ze nie wiadomo jak to
    bedzie interpretowane to dlatego smialem napisac ze nie czytales, jednak
    sie pomylilem :( sorry

    > Ty się zapewne z tym zapoznałeś szczegółowo, skoro wypowiadasz się w tej
    > kwestii jako ekspert.

    moze expertem nie jestem ale jak napisalem wyzej wydalo mi sie ze nie
    dokonca czytales i chcialem ci cos podpowiedziec, ale skoro czytales i
    wiesz to nie bylo sensu bym slal tamten post.

    >Jeżeli tak, to sam widziesz, że nawet jeżeli
    > ustalenia tej ustawy wejdą w życie od nowego roku, to i tak ostateczna
    > decyzja będzie należała do _die Bundesanstalt für Arbeit_. A Ty przy tym
    > musisz się wykazać _die Integration in die Lebens-verhältnisse der
    > Bundesrepublik Deutschland ohne staatliche Hilfe_.

    a powiedz mi czy to takie trudne by sie wykazac tym co rzadaja??
    wydaje mi sie ze jak znasz dosc dobrze jezyk(wiadomo pewnei bedzie jakis
    test, ale za trudny raczej nie), masz jakichs tam znajomych niemcow,
    utrzymujesz z nimi kontakt, chodzisz do sklepow, zalatwiasz sam bez pomocy
    innych sprawy w urzedach, to czego mozna jeszcze od ciebie rzadac abys
    udowodnil ze sie "zintegrowales"???
    jak sie myle to mi powiedz gdzie?

    > Bądźmy optymistami.

    a co innego nam pozostaje?? poza tym lepiej byc optymista niz pesymista i
    sie zalamywac, wkoncu jak cos to najwyzej sie wroci do .pl i po klopocie
    no nie?? chyba az tak zle w .pl nie jest by trzeba bylo walczyc niewiadomo
    jak o pobyt w .de, co?

    --
    Pozdrowka

    P.S.
    mozesz podeslac na priv dokument z ustawa co ty masz??
    jak cos to ci podesle mojego pdf'a