PracaGrupypl.praca.dyskusje › Analiza systemu - za ile

  • 1. Data: 2005-04-20 10:33:42
    Temat: Analiza systemu - za ile
    Od: "Marcin" <o...@N...pl>

    Witam
    Dostałem propozycje wykonania analizy systemu, który wspomaga obieg
    dokumentów w firmie związanych z ISO.
    Technologia PHP i My SQL . Dodam , że analiza ta ma być wykonana od strony
    funkcjonalnej jak i od strony bazy i kodu.
    Ja to już wyceniłem i później się z Wami tą ceną podziele ( jak i reakcją
    klienta na cene ) Ale jestem ciekaw waszych opinii za ile byście coś
    takiego zrobili..
    Czekam na propozycje
    Pozdrawiam Marcin

  • 2. Data: 2005-04-20 10:50:56
    Temat: Re: Analiza systemu - za ile
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-20, Marcin <o...@N...pl> wrote:
> [...]
    > Technologia PHP i My SQL . Dodam , że analiza ta ma być wykonana od strony
    > funkcjonalnej jak i od strony bazy i kodu.
    Trochę za mało danych. Ale minimum, to 3-5k netto. I plułbym sobie w brodę,
    że tak mało.
    > Ja to już wyceniłem i później się z Wami tą ceną podziele ( jak i reakcją
    > klienta na cene)
    Napisz na razie na priva, niecierpliwym :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    (ac) ,<
    _ó_____ We all live in the yellow submarine...

  • 3. Data: 2005-04-20 10:58:31
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    3k netto dla firmy do 50 prac
    5k netto dla firmy do 200 prac
    10k netto dla firmy do 500 prac
    i dalej to juz negocjowane

    Jean

  • 4. Data: 2005-04-20 10:59:51
    Od: "dres, dresik" <d...@B...SsPpAaMaUu.op.pl>

    Użytkownik "Marcin" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Technologia PHP i My SQL . Dodam , że analiza ta ma być wykonana od strony
    > funkcjonalnej jak i od strony bazy i kodu.

    Ryczałt - 10 tys. netto na FVAT

    pzdr
    'dresik z BMW'

  • 5. Data: 2005-04-20 12:15:49
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    > Technologia PHP i My SQL . Dodam , że analiza ta ma być wykonana od strony
    > funkcjonalnej jak i od strony bazy i kodu.

    Jesli bedzie pisany od zera,to dobrze sie zabezpieczyc ilością godzin.
    Przykład : 5 000 netto /tj. 30godzin pracy konsultanta u klienta, przedmiot
    umowy dostarczony do 30 maja.2005
    Ryczałt może zabić : twoja pracepewnie bedzie analizowal zlecajacy ,i.
    firma wdrazajaca ISO .
    Wyjsciowo przyjac stawke 200 zl /godz i calosc okolo 10 000 pln.

    p.s. wykonałem kilkanascie analiz (bez kodu),choc sam nie wiem co rozumiesz
    pod tym pojeciem.

    rafal

  • 6. Data: 2005-04-20 12:19:21
    Od: "DariuszK" <d...@o...pl>

    Analizy systemu, który wspomaga obieg
    > dokumentów w firmie związanych z ISO.

    Za mało nformacji do wyceny:

    - Jak duża firma
    - Czy system wspomaga prace firmy czyli jest dodatkowym
    - Czy w firmie praca grupowa opiera sie na tym systemie czy tylko dodatkowy
    podgląd dokumentów w formie elektronicznej
    - Czy obieg dokumentów w formie Workflow (przychodzi dokument i jest
    zamieniany na sprawe lub zadanie do wykonania) z automatycznym
    dekretowaniem i ścieżką potwierdzeń
    - Czy ISO jest rozumiane przez pracę grupową w oparciu o ten system wg.
    procedur i instrukcji ISO

    Sprawa analizy to juz odrebna rzecz bo można wpisac wszsytko począwszy od
    porównania sposoby przydziału dokumnetu w oparciu o konkurencyjne produkty
    po obciążenie serwera w pracy z 20 podłączonymi użytkownikami
    przesyłającymi 5 MB dokument

  • 7. Data: 2005-04-20 14:58:57
    Od: "Marcin" <o...@N...pl>

    To już wam zdradze tejemnice ..:-))
    Otóż jest to firma , która wdraża ISO w firmach i do tego chce także wdrażać
    swój system. Problem polega na tym, że mają coś, w sensie system, ale nie
    wiedzą na ile odpowiada potrzebą swoich klientów. ( rzecz w tym , że na
    systemach kompletnie sie nie znają ) A więc zlecili komuś zrobienie systemu
    ten ów wywiązał się z zadania( nie oceniam tutaj jak wywiązał się z tego
    zadania , choć już mam opinię na ten temat, bo widziałem ten system) , ale
    oni nadal nie wiedzą czy jest to system, który spełni potrzeby ich klientów.
    A wiec potrzeba tu fachowca, który to oceni........ więc zgłosili się do
    mnie. ( Pomijając już w jaki sposób do mnie dotarli bo to nieistotne).
    No i najważniejsze - padło pytanie za ile jestem w stanie takową analizę
    wykonać ? A więc odpowiedź ma była 4 k. A więc tak mniej więcej jak Wy to
    wyceniliście. Natomiast cena za tą usługę klienta zwaliła z nóg :-)) ......
    Bo myślał tu o kwocie 500 .... złotych :-)) A powiem Wam , że firma nie
    wygląda na "garażowa jednoosobową spółke" wypada całkiem profesjonalnie na
    zewnątrz. I powiedzcie czy tu można normalnie funkcjonować w tym Królestwie
    ????
    Dla mnie klient nie jest zupełnie poważny. Ale powiem Wam też , że znajdzie
    takiego łosia , który mu to zrobi za taką cenę ...... Bo w tej branży
    specjaliści lubią licytować się w dół ........
    Smutne ale prawdziwe ....:-((((
    Marcin

  • 8. Data: 2005-04-20 15:33:16
    Od: "dres, dresik" <d...@B...SsPpAaMaUu.op.pl>

    Użytkownik "Marcin" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
    ...[ciach]...
> [...]
    > wygląda na "garażowa jednoosobową spółke" wypada całkiem profesjonalnie na

    Widać, że należy klienta uświadomić o kosztach wdrażania systemów i analiz.
    Ten pierwszy raz zawsze jest bolesnym szokiem dla 'ludzików' w białych
    koszulkach
    i szarych garniturkach z 'licencjatem z zarządzania czymś tam'.
    Prawdopodobnie na kogoś takiego trafiłeś.
    'Przerabiałem' takich zawsze na właściwy sposób myślenia w przeciągu 2-3 dni
    umiejętnie
    podsuwając przez innych jego pracowników określone informacje.
    Zawsze zadziałało.
    Jakie informacje podsuwać i komu, niestety musisz sam rozeznać.

    pzdr
    'dres_z_BMW'

    --
    W przeciwieństwie do krawatów na białej koszuli DRES nie hamuje dopływu krwi
    do mózgu.

  • 9. Data: 2005-04-21 08:02:53
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-20, Marcin <o...@N...pl> wrote:
    > Bo w tej branży specjaliści lubią licytować się w dół ........
    "specjaliści"
    > Smutne ale prawdziwe ....:-((((
    No, klient dostanie g...o nie analizę. Za poprawki doliczasz 50% ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    UPeeSy strzelają, Admin baty znosi
    /z pamiętnika administratora/

  • 10. Data: 2005-04-21 23:55:58
    Od: "Marcin" <o...@N...pl>

    :-) ............cena spadła o kolejną stówke .... po prostu wale go i tyle
    ... szkoda czasu i atłasu