PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnalityk Ryzyka Kredytowego w "Alfa Elektro" pilne! › Re: Analityk Ryzyka Kredytowego w "Alfa Elektro" pilne!
    From: "Mir" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Analityk Ryzyka Kredytowego w "Alfa Elektro" pilne!
    Date: 11 Dec 2003 08:07:08 +0100

    > Nie jestem pewny czy o to chodzi, ale podejrzewam że tak czyli musiałbyś
    > określać wiarygodność
    > potencjalnych kontrahentów, czy może nawet ryzyko związanego z odroczeniem
    > płatności poszczególnych
    > transakcji(czyli jednym słowem czy pan Mietek zapłaci za kable które wziął
    > na kreche czy nie ;-) ).

    Tak też podejrzewam, tylko co znaczy potencjalny klient? PH jedzie, organizuje
    dane, ja oceniam, czy ja jeżdżę zanim PH tam trafi (trochę dziwna to
    konstrukcja, ale po coś dają ten samochód). Ilu jest tych nowych potencjalnych
    klietów, żeby było co robić i jaka jest odpowiedzialność, jak wg oceny
    (papierów) wynika, że ma zdolność, że zapłaci, a nie zapłaci?