PracaGrupypl.praca.dyskusje6 miesięcy! › Re: 6 miesięcy!
  • Data: 2005-09-10 16:55:33
    Temat: Re: 6 miesięcy!
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zinger napisał(a):

    > Mialem wlasnie od nich telefon. Pomijam fakt, ze dzwoniono po poludniu w
    > sobote, ale wkurzylo mnie, jak dowiedzialem sie, ze tak naprawde to oni
    > szukaja do sklepow w Wawie czy Poznaniu, a w Krakowie to tylko staz 3mies ma
    > byc. Tylko ze w ogoloszeniu ani slowa o tym nie bylo (za to bylo zdanie ze
    > szukaja do sklepu w Krakowie) Mogliby od razu w ogoloszeniu taka informacje
    > zamiescic, to bym sobie nim glowy nie zawracal...

    Do mnie też dzwoniono zawsze w dziwnych porach. Zazwyczaj ok. 19.30 i
    często w sobotę.
    Jesteś pewien, że w Krakowie tylko staż? Mnie pytano, czy jestem skłonny
    na przeprowadzkę z W-wy do Krk, bo mają tam właśnie wakat. Powiedziałem,
    że szukam pracy w W-wie i nie planuję przeprowadzek (m.in. mam własne
    mieszkanie i nie chcę go sprzedawać).

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/