PracaGrupypl.praca.dyskusje › 20 czy 26 dni urlopu?

  • 1. Data: 2004-02-12 08:22:20
    Temat: 20 czy 26 dni urlopu?
    Od: "mario" <m...@w...pl>

    Witam

    W lutym ubieglego roku minelo mi 10 lat stazu pracy (technikum +5 lat
    pracy). Mam pytanie, od kiedy liczy mi sie 26 dni urlopu: czy od poczatku
    tego roku czy od 02.2003?

    mario

  • 2. Data: 2004-02-12 09:40:50
    Temat: Re: 20 czy 26 dni urlopu?
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > W lutym ubieglego roku minelo mi 10 lat stazu pracy (technikum +5 lat
    > pracy). Mam pytanie, od kiedy liczy mi sie 26 dni urlopu: czy od poczatku
    > tego roku czy od 02.2003?
    > mario

    z tego co wiem to formalnie w 2003 w styczniu miales prawo do 20 dni urlopu,
    z lutym 2003 dostales dodatkowe 6 dni urlopu (wyrowanianie, z tym, ze cale 6
    dni, a nie jakies 11/12*6) - tak wiec lacznie jesli pracowales caly rok za
    2003 rok miales 26 dni

  • 3. Data: 2004-02-12 11:28:33
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "mario" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W lutym ubieglego roku minelo mi 10 lat stazu pracy (technikum +5 lat
    > pracy). Mam pytanie, od kiedy liczy mi sie 26 dni urlopu: czy od poczatku
    > tego roku czy od 02.2003?

    urlop proporcjonalny nalezy Ci sie juz za 2003 rok
    natomiast od tego roku pelne 26 dni (o ile jestes pelnoetatowcem :) )

    m.

  • 4. Data: 2004-02-12 13:24:27
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

> [...]
    lat
    > pracy). Mam pytanie, od kiedy liczy mi sie 26 dni urlopu: czy od

    Wymiar 26 dni od lutego 2003 r., czyli 1/12x20 + 11/12x26 = 26 dni
    urlopu wypoczynkowego w 2003 r. (w związku z zaokrągleniem).

    wa