PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawca a wojsko

  • 1. Data: 2004-02-11 22:25:07
    Temat: Pracodawca a wojsko
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    Czy obecnie firmy maja obowiazek przekazywac do WKU momen zatrudnienia i
    ustania zatrudnienia? Kiedys cos takiego bylo, ale teraz naszly mnie
    watpliwosci jak przeczytalem gdzies jakie dane firma o pracowniku ma prawo
    przechowywac - o danych do WKU nie bylo ani slowa, uppps

    Probowalem pytac na grupie pl.soc.prawo ale niestety nie uzyskalem
    odpowiedzi, moze tu jest ktos kto ma podobne watpliwosci?

  • 2. Data: 2004-02-12 12:30:57
    Temat: Re: Pracodawca a wojsko
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    zadnych pomyslow?

  • 3. Data: 2004-02-12 16:57:42
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Wed, 11 Feb 2004 23:25:07 +0100, "pasjonat" <p...@w...pl>
    napisał:

> [...]
    >
    >Probowalem pytac na grupie pl.soc.prawo ale niestety nie uzyskalem
    >odpowiedzi, moze tu jest ktos kto ma podobne watpliwosci?

    Ja nie słyszałem o takim obowiązku, a mam kontakty z kiloma firmami.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 4. Data: 2004-02-12 19:29:57
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > Ja nie słyszałem o takim obowiązku, a mam kontakty z kiloma firmami.

    czy ktos jeszcze moglby to potwierdzic?