PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele. › Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
  • From: "Kaktus" <p...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    Date: Thu, 12 Dec 2002 21:01:45 +0100

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ataj8b$q1l$1@news.telbank.pl...
    > Najpierw fakty:
    > Od czasu utraty pracy czyli jakiś dwóch tygodni w poszukiwaniu pracy
    > nakręciłem po Polsce przeszło 2000 km, zakładając iż średnio mój czołg
    spala
    > 6,5 l/100 km oraz, iż benzyna jest po 3,5 daje to kwotę ponad 455 zł. Do
    > tego posiłki, papier, atrament w drukarce, opłaty pocztowe, telefon i inne
    > co mniejsze koszta. Nie będę owijał do tej pory koszty przekroczyły 1000
    zł.
    > Dobrze, iż mam zaoszczędzone jakieś środki na koncie, które miały iść na
> [...]

    Ludzie którzy nie mają kasy, nie mają najczęściej samochodu, więc odpadają
    koszty z nim związane. Do innych miejscowości można również dojechać
    pociągiem lub autobusem. Koszty zawsze będą mniejsze.
    Co do posiłków, to przecież i tak musisz jeść. Nie ważne czy szukasz pracy
    czy nie. Wyjeżdżając wystarczy wziąć ze sobą kilka(naście) kanapek. Koszty z
    pewnością będą znacząco mniejsze niż stołowanie się w jakimś fast fudzie.
    Koszty papieru i tuszu raczej nie da się obniżyć. Chyba, że ktoś wysyła
    aplikacje mailem. Wbrew pozorom to wcale tak drogo nie wychodzi. Kiedyś sam
    tak robiłem i raczej nie przekraczałem 20 zl/miesiąc w zużytych imupulsach.
    Na odebranie poczty wystarczy jeden impuls (zwłaszcza wieczorem). Drugi
    impuls to wysłanie poczty.
    Kolejna kwestia telefon. Lepiej jest mieć komórkę, ale wykorzystywać ją
    wyłącznie do odbierania. Do dzwonienia można wykorzystać telefon
    stacjonarny.
    W ten oto sposób można zaoszczędzić znaczną część z wymienionej przez Ciebie
    kwoty.
    Dodam jeszcze, że to co napisałem nie wynika z jakiś tam moich wymysłów. Sam
    stosowałem te metody przez ponad pół roku. Nie miałem zresztą innego
    wyjścia.

    Pozdrawiam wszystkich szukających.

    --
    Paweł Jóźwicki