PracaGrupypl.praca.dyskusje1/4 etatu - co wy na to? › Re: 1/4 etatu - co wy na to?
  • Data: 2003-06-10 18:51:21
    Temat: Re: 1/4 etatu - co wy na to?
    Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chcialbym sie dowiedziec jak taka praca (1/4 etatu) liczy sie jako wysluga
    lat.
    > Czy po przepracowanym roku mam tak jakbym przepracowal 3 miesiace czy tez
    liczy
    > sie normalnie?!

    NORMALNIE

    > Czym sie kierowac/ na co zwracac uwage na ewentualnej rozmowie aby nie
    wtopic
    > (chociaz taka praca to i tak wtopa :(, ale ciezko znalezc cokolwiek, wiec
    > chwilowo
    > moze byc, aby nabrac doswiadczenia/stazu).
    >
    > Prosze o rade.

    Podpisując umowę zwróć uwagę na to, aby zawierała formułkę o możliwości jej
    wypowiedzenia.
    A czy się opłaca - jeżeli nie dopłacisz do dojazdów do pracy do już będzie
    dobrze, ale liczy sie jednak staż, praktyka, doświadczenie.
    Są i tacy, którzy idą na staż i nie dostają za to nawet grosza, byle tylko
    móc napisać później w CV - praca w firmie X, a i tak nie podajesz na jaki
    kawałek etatu ;-)

    Pozdrawiam JO