PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1/2 etatu z dopełnieniami

  • 1. Data: 2006-10-04 16:13:51
    Temat: 1/2 etatu z dopełnieniami
    Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl>

    witam:)
    dowiedziałam się, że praca o którą się staram (powiedzmy staram
    takie jest życie) to 1/2 etatu + dopełnienia, z tym że to nie ty
    decydujesz czy chcesz w danym tygodniu miec dopełnienia czy nie, tylko
    firma,(i mozna pracowac z 50 i wiecej godzin przy 1/2 etatu tygodniowo,
    cos mi sie tu nie zgadza.. przecież caly etat ma 40 plus minus kilka.
    na moje pytania.. jakieś wykrety od odpowiedzii, najpierw podaj twoje
    dane a potem dostaniesz umowę.. nie wiesz czy pracujesz czy nie.
    Dziwne, jak poprzednio robiłam w Worku (bo to o ta firmę chodzi.) to
    czegos takiego nie było, dlatego sie dziwie,no kasa za dopełnienia
    osobno wyplacana może być?

    pozdrawiam
    agata

  • 2. Data: 2006-10-05 21:55:18
    Temat: Re: 1/2 etatu z dopełnieniami
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agata Mryczko" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Zwykłe szukanie łosia za mniejszy ZUS na cały etat, bo jeżeli faktycznie
    masz pół etatu (21h) to spytaj czy za wszystko ponad to będą ci płacić
    nadgodziny ...

  • 3. Data: 2006-10-06 09:04:45
    Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl>

    Michał napisał(a):
> [...]

    > Zwykłe szukanie łosia za mniejszy ZUS na cały etat, bo jeżeli faktycznie
    > masz pół etatu (21h) to spytaj czy za wszystko ponad to będą ci płacić

    wiem o mniejszym zusie (i np., ze nie ma dodatku za szkla.. )ale tu na
    umowie będzie napisane że są dopelnienia czyli to nie beda
    nagdodziny.Sprytnie...

    pozdrawiam
    Agata"agatonek"Mryczko

  • 4. Data: 2006-10-06 09:31:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Agata Mryczko napisał(a):
    ps.com...

    > wiem o mniejszym zusie (i np., ze nie ma dodatku za szkla.. )ale tu na
    > umowie będzie napisane że są dopelnienia czyli to nie beda
    > nagdodziny.Sprytnie...

    Mniejszy ZUS? nie wydaje mi sie... Bo Zus jest placony chyba od
    wielkosci wynagrodzenia....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2006-10-06 17:57:17
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:eg57pg$3tn$1@news.onet.pl...

    > Mniejszy ZUS? nie wydaje mi sie... Bo Zus jest placony chyba od
    > wielkosci wynagrodzenia....

    Tak tyko spotkałem się że "cwaniacy" piszą zawsze że 1/2 etatu, czyli np.
    450 brutto, od tego zus i podatki a swoja droga pracuje sie 168 g i za o
    dostae normalna kase. Nie wiem cz wszyscy tutaj o tym wiedza ale np. na
    "manofakturach" miałem tak że oficjalnie na umowie zarabiam 899 bruto i
    zawszystko płaci pracodawca, a ja umawiam sie z nim na np.5 zl netto i ile
    bym nie zarobil to i tak "skadki" mam płacone od tego min.