PracaGrupypl.praca.szukana › <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>

  • 21. Data: 2004-01-16 15:52:38
    Temat: Re: <[][][] REKLAMOWE Banery FLSAH / GIF. Grafika, WWW - tanio i solidnie [][][]>
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slawek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bu910k$aua$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A moze z netu screenshoty sciagnal bo ladnie wygladaly :)

    Zabawny jesteś :) Powiedz jeszcze coś smiesznego, tylko nie myśl za dlugo,
    bo Ci żyłka pęknie ;)

    --
    Addy 2.0 | http://addy.home.pl
    () ascii ribbon campaign against html mail and vcards

  • 22. Data: 2004-01-16 15:54:09
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    > Dodam jeszcze tylko że profesjonalisto w
    > Twoim portfolio nie wszystko nawet się wczytuje do przeglądarki :)

    No to masz problem z przeglądarką albo łączem. Przykro mi.

    > Może to popraw Mistrzu i się nie ośmieszaj

    Nie ja się tu ośmieszyłem, Mastahu od "banerów FLSAH" ;)

  • 23. Data: 2004-01-16 16:34:36
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "-addy-" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "slawek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No to masz problem z przeglądarką albo łączem. Przykro mi.

    Jasne :) Klientom chyba też tak mówisz jak coś spieprzysz, buhehehehe

  • 24. Data: 2004-01-16 16:38:13
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "slawek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zabawny jesteś :) Powiedz jeszcze coś smiesznego, tylko nie myśl za dlugo,
    > bo Ci żyłka pęknie ;)

    Widzę, ze sięgasz do swej ulubionej argumentacji rodem z piaskownicy :) Nic
    Ci juz nie powiem bo choć zabawny jesteś to już mnie nudzisz. Tak więc
    pociągam za spłuczkę i jesteś już tylko wspomnieniem, które i tak zaraz też
    uleci.

  • 25. Data: 2004-01-16 17:07:12
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    > Jasne :) Klientom chyba też tak mówisz jak coś spieprzysz, buhehehehe

    Dlaczego pszesz do mnie na priva, w dodatku podając się za kogoś innego? Nie
    jesteś anonimowy w sieci.
    OK, nie mam ochoty zniżać się do Twojego poziomu, więc skończmy tę dyskusję.
    Wyjeżdżam na weekend, więc baw się dalej sam.
    Podsumujmy krótko:
    - wypominasz ludziom, że nie pokazują swojego dorobku, choć jedyne, co Ty
    zaprezentowałeś, to parę bannerów i portfolio klasy Web4All;
    - wyzywasz ludzi od głabów, tępaków, psów, frustratów;
    - sugerowałeś, że jestem złodziejem.
    Brawo! Wyjątkową kulturę musiałeś wynieść z domu. Ciekaw jestem, czy
    klientów traktujesz podobnie.
    Pa!

  • 26. Data: 2004-01-16 17:36:05
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

> [...]
    > - sugerowałeś, że jestem złodziejem.
    > Brawo! Wyjątkową kulturę musiałeś wynieść z domu. Ciekaw jestem, czy

    Na priv przypadkiem bo omyłkowo wybarłaem "odpowiedz nadawacy" zamiast
    grupie. I na pewno się nie podawałem za kogoś innego baranie, bo przecież
    mail ten sam. Po prostu do poczty mam inny podpis.
    I przestań już tworzyć.
    Nigdzie nie napisałem, ze jesteś złodziejem. Ale skoro się poczuwasz to ja
    nic nie poradzę. Mogę Ci tylko współczuć. Nikogo też nie zamierzałem wyzywać
    i nie ja to zacząłem - proste. Jak w ten sposób chcesz sobie robić reklamę
    że pyskujesz na grupie aby Cię dostrzeżono to wyrazy głebokiego
    współczucia.
    A Twoją ocenę swoich prac to mam w głebokim bo nie TY u mnie zamawiasz. Inni
    zamawiają i jakoś nikt sie nigdy nie zawiódł. Za to Ty jak wynika z maili
    masz niedokończony projekt i kulawe portfolio które nawet się całe nie
    wczytuje. Więc naprawdę już nie ośmieszaj się a lepiej zabierz do pracy

    pzdr
    Sławek

  • 27. Data: 2004-01-16 17:39:14
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    > Na priv przypadkiem bo omyłkowo wybarłaem "odpowiedz nadawacy" zamiast
    > grupie. I na pewno się nie podawałem za kogoś innego baranie, bo przecież
    > mail ten sam. Po prostu do poczty mam inny podpis.

    No proszę, znów wyzwiska.
    Popatrzmy, na grupie podpisujesz się "slawek" i piszesz z adresu:

    From: "slawek" <s...@o...pl>

    A ja dostałem od Ciebie maila z takim nagłówkiem:

    Pozostawię Twoję kłamstwo bez komentarza.

  • 28. Data: 2004-01-16 17:42:25
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "-addy-" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > - wypominasz ludziom, że nie pokazują swojego dorobku, choć jedyne, co Ty
    > zaprezentowałeś, to parę bannerów i portfolio klasy Web4All;

    O, przepraszam, widzę, że Twój dorobek jest jednak większy:
    http://www.sexrandka.prv.pl/
    Rewelka.

  • 29. Data: 2004-01-16 18:33:25
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

> [...]
    Ty

    > O, przepraszam, widzę, że Twój dorobek jest jednak większy:
    Ciesze się, ze Ci się podoba :)
    A ciekawe serwisy oglądasz :) i dziwnie jesteś wybiórczy bo jak już zadałeś
    sobie trud namierzania moich serwisów to na tym serwerze jest jeszcze chyba
    z 15 innych :) dotyczących na przykład programowania w C C++, PHP itd.

    pzdr
    Sławek

  • 30. Data: 2004-01-16 18:35:08
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "slawek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No proszę, znów wyzwiska.
    > Popatrzmy, na grupie podpisujesz się "slawek" i piszesz z adresu:

    Jakie kłamstwo ? Przecież tu na grupie napisałem, ze pomyłkowo
    odpowiedziałem Tobie a nie na grupe a że na grypy mam innego maila
    ustawionego niż na korespondencje to chyba nie jest zbrodnia. Ale może już
    jest :) No sam nie wiem :)