PracaGrupypl.praca.szukana › WYLEJ SWEGO SZEFA!!!!

  • 1. Data: 2004-01-14 20:42:50
    Temat: WYLEJ SWEGO SZEFA!!!!
    Od: "Jakub Walkowiak" <s...@o...pl>

    Czy jesteś gotów na cos INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś
    zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy
    chciałbyś pracować w domu, poświęcać więcej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami,
    które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEZ!!! To, dlatego
    stałem się Pracownikiem e-mailowym. Prowadzę cały interes on-line, co
    oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać cala moja prace
    w zaciszu i wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu.
    Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    5.000 - 15.000 w pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne przeszkolenie
    on-line. Nie potrzeba żadnych opłat góry. Wszystkiego, czego potrzebujesz to
    komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany
    kierunku twego przyszłego życia!
    W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się
    s...@o...pl

  • 2. Data: 2004-01-14 22:12:20
    Temat: Re: WYLEJ SWEGO SZEFA!!!!
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

    Szefa wyleje, a ciebie WYCHŁOSZCZE ....

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

  • 3. Data: 2004-01-15 00:23:58
    Od: "Wirgiliusz Dryło" <z...@v...pl>

    Użytkownik "Jakub Walkowiak" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kierunku twego przyszłego życia!
    > W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się

    to moze zrobimy tak?
    a te potencjalne pieniadze to w jakim czasie - rok? dwa lata? dziesięc lat?
    no ale jezeli masz na mysli miesiac, to czytaj dalej...
    przelejesz mi na konto 5 -15 tyś zł
    podpiszemy umowe na miesiac mojej pracy na maxa (moge siedziec przy kompie
    non stop)

    i wyjdziemy na zero - pasuje ?

    wiesz, to taka inwestycja z Twojej strony w pracownika
    pozniej bede Ci odpalal 10% z 5 lub 15 tyś (zupelnie za free)
    albo nie!
    dostaniesz 39% z 5 lub 15 tyś za free.
    no to jak ? podawac nr konta?

    "szefie?"