PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie w sprawie placenia skladek zusu. › Pytanie w sprawie placenia skladek zusu.
    From: "Abakus" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanie w sprawie placenia skladek zusu.
    Date: Fri, 18 Feb 2005 23:13:18 +0100

    Witajcie:)
    Mam pytakno z dniem pierwszego marca bede na wypowiedzeniu grupowym, powinno
    byc 3 miesieczne ale jest skrucone do miesiaca,
    pracodawca za jeden miesiac odprowadzi skladni do zusu, ale za dwa kolejne
    miesiace ten obowiazek bedzie spoczywal na mnie, pieniadze pracodawca
    przeleje na ten cel na moje konto. a po tych dwuch miesiacach bede mial rok
    zasilku czy jak przez te dwa miesiace nie oplace tej skladki beda jakies
    kosekwencje??? typu zasilku nie dostane???
    Pozdrawiam Abakus