PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o www.itcpraca.pl

  • 1. Data: 2005-01-20 13:03:09
    Temat: Pytanie o www.itcpraca.pl
    Od: "QbaEPP11" <s...@i...pl>

    Czy mozecie sie wypowiedziec na temat www.itcpraca.pl ?
    Czy zeczywiscie jest jakas szansa na wyjazd czy to kolejna grupa naciagaczy?
    Czy mial ktos z nimi doczynienia?
    Dzieki za wszelkie info

    Qba

  • 2. Data: 2005-01-21 07:34:08
    Temat: Odp: Pytanie o www.itcpraca.pl
    Od: "rafalm" <n...@P...LP>

    Użytkownik QbaEPP11 napisal:
    > Czy mozecie sie wypowiedziec na temat www.itcpraca.pl ?
    > Czy zeczywiscie jest jakas szansa na wyjazd czy to kolejna grupa
    naciagaczy?
    > Czy mial ktos z nimi doczynienia?

    moj kolega jest w anglii za ich posrednictwem i chwali sobie, wzieli sporo
    kasy (~500PLN) ale zalatwili mieszkanie i prace (nie w londynie), wszystko
    legalnie

    pozdrawiam
    rafalm

  • 3. Data: 2005-01-21 09:32:32
    Temat: Re: Pytanie o www.itcpraca.pl
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 21 Jan 2005 08:34:08 +0100, na pl.praca.dyskusje, rafalm napisal(a):

    > moj kolega jest w anglii za ich posrednictwem i chwali sobie, wzieli sporo
    > kasy (~500PLN)

    Od kogo? Od niego czy od pracodawcy? Jesli od niego to zlamali prawo, jesli
    od pracodawcy to smiesznie malo - za srednia stawke uwaza sie miesieczna
    place werbowanego pracownika.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 4. Data: 2005-01-21 17:35:34
    Od: "rafalm" <nospam_wielkiwafel_nospam@_op_._pl_>

    Użytkownik "Kyniu" napisal:

    > Od kogo? Od niego czy od pracodawcy? Jesli od niego to zlamali prawo,
    jesli
    > od pracodawcy to smiesznie malo - za srednia stawke uwaza sie miesieczna
    > place werbowanego pracownika.

    od niego, czy zlamali prawo to nie wiem, ale poprostu wystawili mu rachunek
    za usluge i tyle

    pozdrawiam
    rafalm

  • 5. Data: 2005-01-23 12:05:03
    Od: "Sulami" <s...@o...pl>

    wzieli sporo

    Znam tę firmę, kiedyś chciałam u nich pracować (przeszło mi). Faktycznie
    mają takie zasady, że biorą za pośrednictwo pracy od kandydatów, przy czym
    podobno jest to wpłata, którą po powrocie można odebrać od nich. Jak jest w
    praktyce- nie wiem.

    Z tego, co wiem, pośrednictwo pracy w Polsce jest bezpłatne i nie można
    pobierać opłat za takie usługi. Pozostaje pytanie, co jest napisane na
    rachunku:) Idę o zakład, że nie napisali na nim "usługa pośrednictwa pracy"
    :)

    Pzdr., Sulami