PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o PIT › Pytanie o PIT
    From: Mors <m...@b...oo>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanie o PIT
    Date: Sun, 06 Mar 2005 18:26:49 +0100

    Witam
    Mam pytanie odnośnie rozliczenia PIT. W ubiegłym roku pracowałem głównie
    na umowę o dzieło i umowę zlecenie, ale także byłem zatrudniony na umowę
    o pracę. Pracowałem w kilku firmach. Jeden z pracodawców okazał się
    oszustem. To znaczy nie wypłacił mi wyngarodzenia za zrealizowane
    dzieło, mimo że podpisaliśmy umowę. PITu też oczywiście mi nie przysłał.
    Pieniędzy nie było aż tak dużo, aby warto by mi było walczyć o nie w
    sądzie, więc sprawę z pocztątku ubiegłego roku olałem. Ale w związku z
    tym mam pytanie. Czy w rozliczeniu mam uwzględniać dochody, które
    należały mi się, ale tak naprawdę ich nie otrzymałem?