PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Pszczyna => Embedded C++ Developer <=

  • 1. Data: 2022-10-04 12:15:06
    Temat: Pszczyna => Embedded C++ Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient, prężnie rozwijająca się na rynku branży
    elektrotechnicznej firma, poszukuje obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Embedded C++ Developer
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Tworzenie czystego i testowalnego kodu oprogramowania do
    sterowników automatyki budynkowej Wi-Fi

    ***** Wymagania:

    * Znajomość C/C++ na poziomie średnio-zaawansowanym lub wyższym
    * Minimum dwa lata doświadczania w komercyjnych projektach C/C++
    embedded
    * Dobra znajomość standardu C++ 11 (i wyższych)
    * Znajomość podstawowych wzorców projektowych oraz technik
    używanych w C++
    * Znajomość zasad SOLID, clean code
    * Znajomość systemu kontroli wersji (Git)
    * Znajomość programowania mikrokontrolerów
    * Podstawowa znajomość elektroniki (zasady działania RS232)

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość RTOS
    * Znajomość ESP-IDF / doświadczenie w programowaniu SoC ESP32
    * Wiedza z działania komunikacji radiowej
    * Doświadczenie w stosowaniu podejścia TDD
    * Doświadczenie w programowaniu mikrokontrolerów opartych na
    architekturze ARM Cortex
    * Rozumienie wielowątkowości i przetwarzania równoległego
    * Zdolność do analitycznego myślenia, wnikliwość, dokładność
    * Orientacja na pracę w zespole
    * Komunikatywność ;)
    * Samodzielność

    ***** Oferujemy:

    * Umowę o pracę
    * Hybrydowy model pracy (elastyczna liczba dni w tygodniu)
    * Brak podróży służbowych
    * Głównie nowe funkcjonalności
    * Możliwość rozwoju
    * Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym możliwość skorzystania z
    dofinansowania do karty MultiSport
    * Dofinansowanie do wypoczynku oraz dodatkowe świadczenia w ramach
    ZFŚS.
    * Ubezpieczenie grupowe
    * Atmosfera startupu, w strukturach dojrzałej firmy ;)
    * Darmowy parking
    * Parking dla rowerów
    * Nowoczesne biuro
    * Brak dress code'u