PracaGrupypl.praca.dyskusje"Psucie" rynku › "Psucie" rynku
    From: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: "Psucie" rynku
    Date: Mon, 26 Aug 2002 01:11:30 +0200

    Spośród sześciu ogłoszeń dotyczących wykonania sklepu internetowego, które
    pojawiły się 25 sierpnia na pl.praca.oferowana, pięć pochodzi od osób
    prywatnych, które nawet nie udają jakiejkolwiek firmy (lub też się do niej
    nie przyznają, na jedno wychodzi).

    Mam nieodparte wrażenie, że część z nich to uczniowie szkół średnich
    "badający" rynek poprzez wysłanie swojego maila z wydumanym
    zapotrzebowaniem, analizujący oferty otrzymane od podobnych sobie i
    odpowiadający na następne tego typu posty z własną ceną o 10 zł mniejszą od
    otrzymanego minimum. To tłumaczyłoby takie a nie inne ceny, o których pisał
    Marek w wątku "informatycy/sklep/upadek rynku". Jestem jednak dziwnie
    spokojny, że do realizacji trafiają oferty, którym znacznie bliżej do 1500,
    niż 500 zł.

    Tomek