PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel handlowy i co dalej ?

  • 1. Data: 2007-11-29 17:23:30
    Temat: Przedstawiciel handlowy i co dalej ?
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Witajcie, coraz bardziej mam dość tego fachu. Może ktoś ma pomysły w co można
    wskoczyć mając wieloletnie doświadczenie handlowe, lecz aby już bezpośrednio nie
    "wycierać klamek". Może komuś udało się przekwalifikować do jakiegoś innego
    zawodu za godziwe pieniądze.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2007-11-29 20:43:41
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy i co dalej ?
    Od: svamp <"svamp[wytnij_to]"@gazeta.pl>

    Może nie jest to zbyt precyzyjne wskazanie przyszłej drogi zawodowej,
    ale naturalne wydawałoby się działanie w branży w której pracujesz, a
    więc którą dobrze znasz, ale już nie koniecznie jako PH.

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2007-11-30 08:30:10
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "svamp" <"svamp[wytnij_to]"@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Może nie jest to zbyt precyzyjne wskazanie przyszłej drogi zawodowej,
    > ale naturalne wydawałoby się działanie w branży w której pracujesz, a
    > więc którą dobrze znasz, ale już nie koniecznie jako PH.

    Dyrektor handlowy?
    W normalnej branży zawsze jest szansa awansu, trzeba jednak wykazać dużo inwensji,
    przez kilka lat pokazać, że nadajesz siędo tego.

    Drugie wyjście - jak znasz rynek, klientó i produkty dostatecznie dobrze -
    działalność na własną rękę w swojej branży. Swoją markę już wyrobiłeś,
    klientów już masz, dostawców pewnie znasz. Na co czekasz?

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB

  • 4. Data: 2007-12-01 23:13:44
    Od: "@ahooya.com>" <zulugula\"@ahooya.com>">

    Użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    > "wycierać klamek". Może komuś udało się przekwalifikować do jakiegoś innego

    Wybrać najlepszego producenta, znaleźc lukę w rynku, zaproponować deal i
    otworzyć własne centrum dystrybucji.
    Znam przypadki - bardzo treściwe i owocne.