PracaGrupypl.praca.dyskusje › ...Promocja stron WWW...

  • 1. Data: 2002-12-10 12:18:18
    Temat: ...Promocja stron WWW...
    Od: "Piotr Majcher" <w...@w...pl>

    Chcesz dorobić średnio 350 zł miesięcznie, masz dostęp do internetu
    i dobry pomysł na promowanie serwisów WWW? Odwiedź moją strone,
    zaloguj się całkowicie bezpłatnie i zacznij swój mały biznes
    http://www.megaszmalec.w.pl .Spróbuj a nie pożałujesz!!!

  • 2. Data: 2002-12-10 15:13:15
    Temat: Re: ...Promocja stron WWW...
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Piotr Majcher wrote:
    > Chcesz dorobić (...)

    Abyś długo i boleśnie zdychał palancie
    Abyś spotkał swoich 'klientów'

  • 3. Data: 2002-12-10 16:05:38
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    spieprzaj ze swoim bysnesem koleś, jeleni szukaj na swoim podwórku !!!

    Wrangler

  • 4. Data: 2002-12-10 20:37:31
    Od: "Czarek" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "Piotr Majcher" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > zaloguj się całkowicie bezpłatnie i zacznij swój mały biznes
    > http://www.megaszmalec.

    megaSZMALEC ?
    to jakas odmiana sloniny?
    proponujesz prace w branzy "miesnej" ?

  • 5. Data: 2002-12-10 20:41:16
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    Czarek wrote:
    [...]
    > megaSZMALEC ?
    > to jakas odmiana sloniny?
    > proponujesz prace w branzy "miesnej" ?

    A zostać obrzuconym mięsem i pracować w
    "branży >>mięsnej<<" to to samo?

    BTW: To może promocja dla p. Piotra Majchera?
    Firma OSby-eMail - ostatnio bardzo chodliwa
    jest nowa wersja Czerwonego Kapturka a.k.a
    Red Hat - pocięta na 1.44 MB w osobnych postach...

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)