PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel Medyczny - jak wygląda jego praca?

  • 1. Data: 2002-09-24 11:34:41
    Temat: Przedstawiciel Medyczny - jak wygląda jego praca?
    Od: "gretchen " <g...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś mi może powiedziec, jak wygląda praca na takim stanowisku?
    Jakie są wady i zalety przedstawiciela?

    Chcę zamienić pracę biurową na pracę w terenie i chciałabym się przekonać, że
    robię dobrze.

  • 2. Data: 2002-09-30 09:12:23
    Od: "camelia" <m...@N...gazeta.pl>

    myślę, ze kwestię pracy PM może Ci przybliżyć ten link:
    http://www.pracuj.pl/doc2.cm?id=1693&idc=247
    Życzę powodzenia, ja staram się o tę pracę już od 4-mcy.
    Miliony rozmów itp.
    Może Tobie się powiedzie :)