PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przed podjęciem pracy.

  • 1. Data: 2004-10-26 16:18:24
    Temat: Przed podjęciem pracy.
    Od: "Dawid" <d...@c...pl>

    Witajcie.
    Zagadnienie wygląda następująco:
    Mam swoje zainteresowania, z których w najbliższej przyszłości chciałbym
    czerpać jakieś profity.
    Próbowałem się dowiedzieć o kursy, które pozwoliłyby mi rozwinąć te
    zainteresowanie i oczywiście wykazać moją wiedzę na odpowiednich
    cyrografach. Jednak na jednej z grup dyskusyjnych doradzono mi, że lepszym
    rozwiązaniem są praktyki w firmie świadczącej podobne do moich zainteresowań
    usługi. Jestem już po praktykach uczelnianych i szczerze powiedziawszy nie
    były one najszczęśliwszym okresem mojej edukacji... Stąd też moje pytanie
    czy szukanie praktyk na własną rekę w celu zdobycia doświadczenia oraz
    referencji jest w Polsce możliwe? Czy wymierne rezultaty takiej praktyki są
    lepsze niż kursów? Może aby uściślić dodam, że poszukiwania będą prowadzone
    raczej metodą od firmy do firmy a nie poprzez różnego rodzaju konkursy i
    eliminacje, co ostatnimi czasy jest dość rozpowszechnione. Także rodzaj
    zainteresowań nie odgrywa większej roli. Chodzi mi o same doświadczenia
    wyniesione z tego typu praktyk. Jeżeli ktoś mógłby się podzielić ze mna
    swoimi spostrzeżeniami, będę bardzo wdzięczny.

  • 2. Data: 2004-10-26 16:22:46
    Temat: Re: Przed podjęciem pracy.
    Od: klops <k...@o...pl>

    wyslalem 4 maile w ten sposob
    3 odpowiedzi
    2 pozytywne
    siedze tam juz tydzien i po czasie jak sie naucze, chca mnie zatrudnic.

    wiec: WAL SMIALO :) i powodzenia