PracaGrupypl.praca.szukana › "Programista-amator" szuka zajęcia (Delphi lub PHP)

  • 1. Data: 2011-06-25 20:10:16
    Temat: "Programista-amator" szuka zajęcia (Delphi lub PHP)
    Od: "Antic" <a...@w...pl>

    Można mnie nazwać programistą-amatorem lub lepiej programistą-hobbystą,
    gdyż nigdy nie pracowałem zawodowo na etacie programisty, jednak szeroko
    rozumiane programowanie jest moim hobby od niemalże 25 lat. Na gruncie
    zawodowym, pracując m.in. w dziale informatyki przy wsparciu użytkowników,
    prawie każdą wolną chwilę poświęcałem na tworzenie przeróżnych
    programików/systemów usprawniającyh pracę firmy/działu. Były to głownie
    różne wewnętrzne systemy intranetowe oparte o technologię PHP oraz aplikacje
    dla środowiska Windows tworzone głównie w Delphi 3 oraz 5.
    Chętnie znalazłbym pracodawcę, który dałby mi zajęcie przy tworzeniu
    nieskomplikowanego oprogramowania w Delphi lub w PHP.
    W przypadku kontaktu służe większą liczbą szczegółów. Preferowana forma
    współpracy: praca zdalna w wymiarze ok. 4-5 godzin dziennie.