PracaGrupypl.praca.szukana › Włocławek-elektryk,mechanik,spawacz MAG

  • 1. Data: 2011-06-24 15:43:27
    Temat: Włocławek-elektryk,mechanik,spawacz MAG
    Od: "sporysz" <s...@p...onet.pl>

    ***Jestem elektrykiem, serwisantem, mechanikiem i elektromechanikiem z 18
    letnim doświadczeniem + uprawnienia spawacza.***

    Mam 40 lat, wykształcenie średnie techniczne.

    • Posiadam aktualne uprawnienia SEP do 1 KV.

    • Prawo jazdy kat: A, B, T.

    • Kurs Komputerowy.

    • Uprawnienia spawacza MAG

    Poszukuję pracy we Włocławku lub okolicach.

    tel. 604-753-022

    email: s...@p...onet.pl