PracaGrupypl.praca.szukana › Administracja Windows 2008 - zlecenie

  • 1. Data: 2011-06-25 09:52:39
    Temat: Administracja Windows 2008 - zlecenie
    Od: "Leszek" <l...@o...pl>

    posiadamy 2 serwery witrualne. obydwa na windows 2008 R2 Web.
    Jeden z nich jest obecnie serwerem produkcyjnym, drugi służy do testów i nie
    jest wykorzystywany za bardzo.
    Mamy kilkadziesiąt stron www na serwerze
    wykorzystujemy:
    MS DNS (z windowswm),
    IIS,
    Smarter Mail (jako serwer pocztowy),
    MS SQL Server 2008 Web R2
    Hosting controller (jako oprogramowanie zarządzające hostingiem)
    Serwery wirtualne są u 1and1.co.uk (cloud server) i fasthost.co.uk
    Większość konfigurowałem samodzielnie i nie działa jak należy (tzn działa ale
    czasami są problemy z wydajnością. Jest zajmowana cała pamięć.
    Co trzeba zrobić:
    Piewsza opcja:
    - pokonfigurować system Windows pod kątem wydajności. Obecnie są 2 rdzenie
    procesora i 6GB RAM. Możnaby przydzielić RAM i procesor do sql-a, do systemu
    pocztowego.
    - poustawiać automatyczne backpy (jak to jest możliwe)
    Nie mam ustawionego &quot;reverse dns&quot; i jest problem z pocztą. Wiem, ze to
    provider musi ustawić ale nawet nie wiem co mam mu napisać. Jak są tworzone
    nowe domeny to pop3 i smtp jest tworzony indywidualnie dla danej domeny (np.
    pop3.domena1.com, pop3.domena2.com, smtp.domena2.com).
    Potrzebuję ustawić dostęp do sql servera poprzez management studio z
    komputerów lokalnych.
    druga opcja:
    to co powyżej tylko dodatkowo:
    - wyczyścić cały system
    - porobić backupy
    - zainstalować smarter mail,
    - zamiast hosting controller WebsitePannel
    Jesteśmy małą firmą i nie szukamy firmy do tej usługi. Szukamy kogoś kto się
    zna na tym, pracuje jako administrator i chce sobie po godzinach przyjąć
    czasem jakieś zlecenia. Współpracujemy w ten sposób z kilkoma osobami
    (odnośnie animacji na www, programowania) i współpraca ukłąda się dobrze.
    Praca będzie co jakiś czas w miarę potrzeby.

    Wymagania: - doświadczenie w administrowaniu Windows 2008 server, IIS

    Mile widziane: - doswiadczenie w WebsitePannel,
    - Smarter Mail

    Oferujemy: jest to jednorazowe zlecenie ale prawdopodobnie będą kolejne,
    ponieważ szukamy osoby, która będzie z nami współpracować przez dłuższy czas.

    kontakt: leszekt (at) op.pl