PracaGrupypl.praca.oferowana › // Programista PHP, MYSQL / Cała Polska / Zdalna //

  • 1. Data: 2004-08-14 10:20:53
    Temat: // Programista PHP, MYSQL / Cała Polska / Zdalna //
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

    Firma poszukuje kandydatów na stanowisko
    programista PHP i MySQL

    Wymagania:
    - doświadczenie w postaci portfolio projektow zaprojektowanych w
    poszukiwanej technologii
    - dobra znajomość PHP + MySQL
    - praca zdalna

    Zadania/zakres obowiązków:
    - budowa serwisów w PHP i MySQL
    - min. 5 godzin dziennie.

    Wynagrodzenie:
    - 500 pln miesięcznie

    Kontakt:
    i...@s...com
    504421979

    Damian P.
    Ul. Dworska 12, Gdansk

  • 2. Data: 2004-08-14 10:29:51
    Temat: Re: // Programista PHP, MYSQL / Cała Polska / Zdalna //
    Od: "Jacek" <w...@p...onet.pl>

    > programista PHP i MySQL
    > - min. 5 godzin dziennie.
    > Wynagrodzenie:
    > - 500 pln miesięcznie
    Chyba po raz pierwszy na tej grupie przy ogłoszeniu podane jest wynagrodzenie,
    no cóż brawa za odwagę dla tej firmy, szkoda tylko że to taki ROTFL.
    Licząc z zaokrągleniem w dół to wychodzi conajmniej 100 godzin miesięcznie. A
    wiec szukają programisty za 5zł/godz. !!!
    No more comments, oferta dobra jedynie dla młodzieży licealnej

  • 3. Data: 2004-08-14 10:36:16
    Od: "Marcin Staniszczak" <m...@w...pl>

> [...]
    miesięcznie. A
    > wiec szukają programisty za 5zł/godz. !!!
    > No more comments, oferta dobra jedynie dla młodzieży licealnej

    Było już o nim na pl.comp.php (tam rozpoczął poszukiwania). Ale ucznika z LO
    znajdzie - aplikacje będą miały mnóstwo dziur, napisane będą w sposób
    chaotyczny i w najmniej spodziewanych sytuacjach będą się wywalały. Ale
    powodzenia;-)

    Pozdrawiam
    Marcin Staniszczak

  • 4. Data: 2004-08-14 11:07:36
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 14 Aug 2004 12:36:16 +0200 (CEST), Marcin Staniszczak napisał/napisała:
> [...]
    > znajdzie - aplikacje będą miały mnóstwo dziur, napisane będą w sposób
    > chaotyczny i w najmniej spodziewanych sytuacjach będą się wywalały. Ale

    czepiacie sie, pewnie ogloszeniodawcy zacielo sie ostatnie 0 do tych 500 a
    tu taki rwetes :>

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 5. Data: 2004-08-14 11:11:59
    Od: "P.D." <i...@q...pl>

    Dnia 04-08-14 12:29, Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > wiec szukają programisty za 5zł/godz. !!!
    > No more comments, oferta dobra jedynie dla młodzieży licealnej

    Teraz juz wiesz dlaczego firmy 'www' tak szybko sie rozwijają :P

  • 6. Data: 2004-08-14 11:20:28
    Temat: Re[2]: // Programista PHP, MYSQL / Cała Polska / Zdalna //
    Od: virooz <n...@s...pl>

    Witaj Papik,

    W Twoim liście datowanym 14 sierpnia 2004 (13:07:36) można przeczytać:

    P> czepiacie sie, pewnie ogloszeniodawcy zacielo sie ostatnie 0 do tych 500 a
    tu taki rwetes :>>

    Na rozwazania nt wyskosci wynagrodzenia polecam watek
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.reg
    ionalne.gorny-slask&tid=7136375

    --
    Pozdrowienia,
    virooz

  • 7. Data: 2004-08-14 12:16:57
    Od: "NU" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Staniszczak" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:cfkpvl$qnr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > znajdzie - aplikacje będą miały mnóstwo dziur, napisane będą w sposób
    > chaotyczny i w najmniej spodziewanych sytuacjach będą się wywalały.

    Wypraszam sobie! Ja w LO pisałem całkiem porządne skrypty - może nie były to
    portale, ale też rzadko coś się wywalało ;)

    pzdr,
    NU

  • 8. Data: 2004-08-14 12:56:59
    Od: AdamO <a...@o...pl>

    i8i napisał(a):
    > Firma poszukuje kandydatów na stanowisko
    > programista PHP i MySQL
    >
    > Wymagania:
    > - doświadczenie w postaci portfolio projektow zaprojektowanych w
> [...]
    Boże... ależ tu brakuje moderatora...

  • 9. Data: 2004-08-14 13:41:10
    Od: "mrmisio doux " <m...@g...pl>

    virooz <n...@s...pl> napisał(a):

    > Na rozwazania nt wyskosci wynagrodzenia polecam watek
    http://niusy.onet.pl/nius
    > y.html?t=watek&group=pl.regionalne.gorny-slask&tid=7
    136375

    Faktem jest, ze tak widze po tej grupie, iz wiekszosc ogloszeniodawcow szuka
    pospolicie mowiac jelenia. Ot chocby ten Savoin.com - wygladaloby, ze firma
    zachodnia, ze na polskie warunki powinni placic przynajmniej srednio. W koncu
    wynajmujac freelancera nie musza martwic sie jego stanowiskiem pracy - a
    komp, soft i prad kosztuja, nie mowie juz o biurku, czynszu, urlopach itp.

    Sam nie wiem skad sie tacy biora. Chca dobrze, szybko i za darmo - a to sie
    wyklucza. Ale na to chyba ma wplyw to co sie dzieje na rynku pracy. 20%
    bezrobocia. Kazdy chyta sie kazdej roboty za byle-pieniadze. Postepuje psucie
    rynku, zwlaszcza przez takich, ktorzy cenia sobie np. tydzien swojej pracy na
    200 pln. Calkowity bezsens.

    Pozdr

  • 10. Data: 2004-08-14 14:31:36
    Od: Noose <n...@t...net.pl>

    Witam.
    Ja sie z checia zgodze. Ale 5h dziennie nie bede poswiecal za 500zl
    miesiecznie. Jezeli wzrosna zarobki albo spadnie ilosc godzin to moge
    sie zglosic.
    Jezeli Panstu to pasuje to prosze odpowiedziec na @ a przesle swoje
    portfolio.
    Pozdrawiam, Pawel

    btw, moze dodatkowym atutem bedzie to, ze jestem z 3 miasta i ew moge
    pracowac w siedzibie firmy?