PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownik "tymczasowy" - wynagrodzenie ?

  • 1. Data: 2005-02-24 15:52:23
    Temat: Pracownik "tymczasowy" - wynagrodzenie ?
    Od: "Stella75" <S...@t...pl>

    Witam
    Z tego co mi sie obilo o uszy ze zgodnie z prawem pracownik "tymczasowy"
    zatrudniony z firmy zewnetrznej w firmie X powienie zarabia tyle samo co
    pracownik zatrudniony w firmie X na tym samym stanowisku?

    Tak powinno byc ?

  • 2. Data: 2005-02-24 16:02:20
    Temat: Re: Pracownik "tymczasowy" - wynagrodzenie ?
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Użytkownik "Stella75" <S...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrudniony z firmy zewnetrznej w firmie X powienie zarabia tyle samo co
    > pracownik zatrudniony w firmie X na tym samym stanowisku?

    Dokładnie tak jest (pisałam o tym pare postów nizej).
    Zgodnie z ustawa o pracy czasowej pracownik tymczasowy nie moze byc
    dyskryminowany i nie moze zarabiac mniej niz osoba zatrudniona na tym
    stanowisku na stałe.

  • 3. Data: 2005-02-24 16:26:51
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zgodnie z ustawa o pracy czasowej pracownik tymczasowy nie moze byc
    > dyskryminowany i nie moze zarabiac mniej niz osoba zatrudniona na tym

    Kolejna urzednicza glupota, zachecajaca do zanizania stawek dla pracownikow
    etatowych. Przeciez to ma uzasadnienie wylacznie przy kopaniu dolow i
    zamiataniu ulic.

    sz.

  • 4. Data: 2005-02-24 17:16:01
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Shady [Thu, 24 Feb 2005 16:02:20 GMT]:

    > Zgodnie z ustawa o pracy czasowej pracownik tymczasowy
    > nie moze byc dyskryminowany i nie moze zarabiac mniej
    > niz osoba zatrudniona na tym stanowisku na stałe.

    Co uwazam za pomysl dziwny, bo logiczne jest ze osoba
    zatrudniona na zastepstwo przy pracach troche bardziej
    skomplikowanych niz parzenie kawy, nie bedzie jednak
    w pelni wartosciowym pracownikiem...

    Kira

  • 5. Data: 2005-02-24 20:21:05
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 24 Feb 2005 18:16:01 +0100, Kira <c...@e...pl> napisał:

> [...]
    > zatrudniona na zastepstwo przy pracach troche bardziej
    > skomplikowanych niz parzenie kawy, nie bedzie jednak

    Zwlaszcza, jesli nawet stali pracownicy danej firmy, na tych zamych
    stanowiskach maja czesto rozne i to znacznie wynagrodzenie, w dodatku
    roznice czesto wynikaja jedynie z przyczyn niezwiazanych ze stazem ani
    kwalifikacjami tych pracownikow (a np. przyjmowaniem do firmy w innym
    okresie lub przez innych rekruterow)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2005-02-25 08:37:50
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Co uwazam za pomysl dziwny, bo logiczne jest ze osoba
    > zatrudniona na zastepstwo przy pracach troche bardziej
    > skomplikowanych niz parzenie kawy, nie bedzie jednak
    > w pelni wartosciowym pracownikiem...

    No Ustawa to Ustawa. A rzeczywistoś tak naprawdę jest inna i wiem że nie
    pracownikom tymczasowym płaci sie mniej. Tylko nie każdy umie się przed tym
    obronić.
    A skąd Ci się wzięło, że osoba na zastępstwo jest wyłącznie zatrudniana do

  • 7. Data: 2005-02-25 10:59:02
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Shady [Fri, 25 Feb 2005 08:37:50 GMT]:

    > A skąd Ci się wzięło, że osoba na zastępstwo jest wyłącznie
    > zatrudniana do "troche bardziej skomplikowanych niz parzenie
    > kawy" ?

    A w ktorym momencie ja cos takiego pisze? :) Odnioslam sie
    po prostu do tych przypadkow, w ktorych ta praca rzeczywiscie
    jest bardziej skomplikowana. I wetdy nie ma sily, nowego
    trzeba przez jakis czas wdrazac w to co sie wlasnie dzieje,
    i przez ten czas jest on znacznie mniej przydatny niz staly
    pracownik.

    Kira