PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna za granica ?

  • 1. Data: 2002-04-18 19:06:26
    Temat: Praca zdalna za granica ?
    Od: "Alchemik" <b...@p...onet.pl>

    Czesc
    Czy mozliwe ( w praktyce ), jest cos takiego ze pracuje za granica caly
    czas przebywajac w polsce ? Chodzi mi o webmastering, praca dla
    zagranicznych klientow. Gdzie takich znalezc ? Jak zaczac ?
    Alchemik

  • 2. Data: 2002-04-21 11:42:07
    Temat: Re: Praca zdalna za granica ?
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > czas przebywajac w polsce ? Chodzi mi o webmastering, praca dla
    > zagranicznych klientow. Gdzie takich znalezc ? Jak zaczac ?

    IMHO w taki sposob masz male szanse znalezienie fuchy - mala szansa, zeby ktos
    podal Ci (potencjalnej konkurencji) kontakt. Musisz sam szukac, szukac,
    szukac.... Ogladac strony w sieci i wysylac im propozycje zrobienia nowej
    strony. Ew. szukac portali w rodzaju: http://www.elance.com/

    Pozdrawiam,

    glos