PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zagranica

  • 1. Data: 2002-04-18 16:17:48
    Temat: Praca zagranica
    Od: "Alchemik" <b...@p...onet.pl>

    Czesc
    Interesuje mnie praca za granica latem od powiedzmy 20 czerwca... Jestem
    dosc mlody ( matura w tym roku ). Opieka nad dziecmi praktycznie odpada.
    Praca fizyczna moze byc. Interesuje sie informatyka, ale poniewaz, nie
    jestem studentem i niemam doswiadczenia, to raczej nic nie znajde...
    nawet na helpdesk-a sie nienadaje... jak znam zycie. W kazdym razie
    potrzebuje pieniedzy. I chcialbym wyjechac na jakies prace sezonowe.
    Gdzie mozna najwiecej zarobic ? W jakim jezyku mowi, sie w tym kraju (
    znam angielski na tyle, ze gdyby to byl kraj anglojezczny nie bylo by
    bariery jezykowej ), ale w sumie jak sie pracuje fizycznie, to wystarczy
    wiedziec, co ma sie robic. Jak wygladaja przepisy odnosnie pracy ? Co
    musze miec... poza paszportem ? Pozwolenie na prace ? Wize ? Na ile
    wolno mi wyjechac do takiej pracy ? Ile musze oddac panstwu ? Gdzie
    trzeba sie zrejestrowac. Z checia nawiaze kontakt z osobami ktore, juz
    takie wyjazdy odbyly.
    Alchemik