PracaGrupypl.praca.szukana › Praca zdalna - cały kraj

  • 11. Data: 2003-07-26 15:07:52
    Temat: Re: Praca zdalna - cały kraj
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Eto jest jakis klan,
    cos jak mafia :)
    widac maja strukture mafijna ulozona
    powiazaniami rodzinnymi i podzial obowiazkow

    wczesniej pisalem ze odpowiedzialny jest za to:

    Waclaw *Michalak*
    ul. Radka 2 m. 51
    Lodz, 91-140

    na niego jest zarejstrowana domena,
    a teraz, co znalazlem gdzies jak sie nudzilem:

    Jacek *Michalak* - Dział Rekrutacji
    Telefon : +48 504-93-55-42

    heh Dzial Rekrutacji dobre to :D
    chyba to na pl.rec.humor-najlepsze wysle ;)

    dziwi mnie to ze chlopcy nie boja sie konfrontacji
    z policja, US, ABW, CBŚ i innymi :)
    ojej
    sorry chlopcy ale przeze mnie i przez jeszcze kliku
    "straznikow teksasu" nawet wam sie za domene nie wroci :(

    robcie cos uczciwe, macie juz za soba pierwsze ciezkie
    przezycia, nie zapomnijcie wpisac w dziale CV - doswiadczenie :)
    a kontakty z Urzedem Skarbowym tak czy siak
    trzeba kiedys nawiazc, a do Was urzad nawet sam przyjdzie,
    to cos jak dodatkowe lekcje, korepetycje ;)

    --
    Adik

  • 12. Data: 2003-07-26 18:04:53
    Od: "Druid" <d...@p...fm>

    Adik napisał(a) w wiadomości: ...
    >za to wsyztsko odpowiedzialny jest:
    >
    >Waclaw Michalak
    >ul. Radka 2 m. 51
    >Lodz, 91-140

    I teraz stary Tobie moze sie oberwac, wystarczy ze gosc przeczyta Twojego
    posta i wysle (pokaze) gdzie trzeba - powodzenia zycze

    DRUID

  • 13. Data: 2003-07-26 18:24:48
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Druid wrote:
    > I teraz stary Tobie moze sie oberwac, wystarczy ze gosc przeczyta
    > Twojego posta i wysle (pokaze) gdzie trzeba - powodzenia zycze

    Mi?
    Niby za co?

    --
    Adik

  • 14. Data: 2003-07-28 22:02:38
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

    Użytkownik "Druid" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > I teraz stary Tobie moze sie oberwac, wystarczy ze gosc przeczyta Twojego
    > posta i wysle (pokaze) gdzie trzeba - powodzenia zycze

    Za co?
    Za powtorzenie ogolnodostepnych informacji?