PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca za granicą...? › Praca za granicą...?
    From: "Rafał" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca za granicą...?
    Date: Mon, 24 Feb 2003 11:01:16 +0100
    Sender: k...@o...pl@195.205.251.214

    Witam...

    Interesuje się pracą w sektorze IT za granicą naszego ""wspaniałego""
    kraju. Praktycznie wszystko, problemy z wizami, pracodawcy za granicą...
    Wszystko. Oglądałem już polonia-it.org, ale jak dla mnie to jest to za
    mało. Widziałem też w tvp2 "Zielona karta", ale to jest tylko o
    ludziach z troszkę innego sektora niż mnie interesujący, stąd moje
    lekkie rozczarowanie.
    Dodam, że oglądałem już usinfo.pl i warunki zdobywania wizy
    imigracyjnej a nawet i nieimigracyjnej są z deka wyciągane do góry...
    Ale trudno im się dziwić, skoro my sami nie najlepiej widzimy nawet
    Rosjan na bazarach...

    Pozdrawiam
    Rafał