PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca we Francji...

  • 1. Data: 2003-04-16 16:21:21
    Temat: Praca we Francji...
    Od: h...@p...onet.pl

    Witam!

    Czy ktoś wie, jak znaleźć pracę we Francji, w Paryżu lub na południu? Gdzie
    szukać, kogo pytać itd. Praca raczej legalna, chociaż na początek...

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2003-04-16 20:29:44
    Temat: Re: Praca we Francji...
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    JA wiem
    wyslij do mnie zapytanie na priv
    i napisz ile opdalisz za pośrednictwo
    mój koles zatrudnia tm ludzi na legalu na budowie
    ma 2 budowy
    na marsylii i w paryzu

  • 3. Data: 2003-04-16 21:55:23
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    gdybys byl studentem to nie ma problemu - dostajac wize masz pozwolenie na
    prace. na miejscu latwo dosc zalatwic sobie staz czy cos w tym stylu.

    a jesli nie jestes studentem, to nie bedzie chyba tak latwo. bezrobocie we
    Francji jest coraz wieksze. pracodawcy boja sie zatrudniac na czarno,
    poniewaz kontrole sa ostatnio dosc czeste. pzrynajmniej w branzy budowlanej z
    tego co wiem z wlasnego doswiadczenia.

    w kazdym razie powodzenia.

  • 4. Data: 2003-04-17 21:58:02
    Od: h...@p...onet.pl

> [...]
    > Francji jest coraz wieksze. pracodawcy boja sie zatrudniac na czarno,
    > poniewaz kontrole sa ostatnio dosc czeste. pzrynajmniej w branzy budowlanej

    Nie jestem już studentem, tylko absolwentem specjalności Handel Zagraniczny, a
    we Francji byłem na stypendium. Nie rozgladalem sie wtedy jeszcze za praca, a
    teraz chetnie bym tam wrocil na jakis staż lub praktyke itp...

    Pozdrawiam
    Bartek