PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w działach jakości. Po czym?

  • 1. Data: 2006-01-22 19:00:49
    Temat: Praca w działach jakości. Po czym?
    Od: "Czochraty" <n...@p...m>

    Obecnie jestem na 4 roku stutiów inżynierskich na na Wydziale
    Zarządzania na AGHu. Równolegle ,od niedawna, pracuje w firmie zajmującej
    się zarządzaniem jakością (głównie, acz nie tylko, wdrażanie ISO). Spodobało
    mi się to i chiałbym z jakością powiązać swoją przyszłość zawodową, jednak
    nie z rodziną norm ISO a racej z zarządzaniem jakością w przedsiębiorstwach
    produkcyjnych.

    W tym roku będę musiał się zdecydować na jakieś SUM i w związku z ty
    pytanie. Czy Waszym zdaniem, pod kątem znalezienia pracy w działach jakości,
    lepiej iść na jakiś "mocno techniczny" kierunek jak mechanika czy
    automatyka czy może zarządzanie i inzynierię produkcji?

    Pozdrawiam.