PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas pracy w systemie równoważnym

  • 1. Data: 2006-01-22 15:12:38
    Temat: Czas pracy w systemie równoważnym
    Od: "Wojti" <j...@n...wp.pl>

    Tak sobie czytam o tym systemie i nasuwa mi się pytanie:
    Pracownik nie może pracować więcej niż 48h/tydz w miesięcznym okresie
    rozliczeniowym. A czy prawo zabrania pracowaź dłużej np: 7dni w tyg po
    8h?.Nie mówię o stanowiskach kierowniczych. Czy jest to zgodne z kodeksem
    pracy?Moja kadrowa twierdzi że tak ja twierdzę że nie.
    Poproszę o odpowiedź lub linka do wyjaśnienia tej sprawy.

    Pozdrawiam
    Wojti