PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w USA bez autoryzacji

  • 1. Data: 2002-11-09 19:02:54
    Temat: Praca w USA bez autoryzacji
    Od: "Tomi" <o...@x...art.pl>

    Rok temu pracowalem w stanach na wizie studenckiej (mialem Social Security i
    pozwolenie na prace).
    W tym roku rowniez bylem w stanach - tym razem na wizie turystycznej.
    Pracowalem bez pozwolenia na prace na Social Security z zeszlego roku.

    Czy moge sie rozliczyc z tegorocznych podatkow?
    Czy moge miec jakies problemy przy nastepnym wjezdzie do USA?

  • 2. Data: 2002-11-10 03:16:51
    Temat: Re: Praca w USA bez autoryzacji
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Tomi" <o...@x...art.pl> writes:

> [...]
    > Pracowalem bez pozwolenia na prace na Social Security z zeszlego roku.
    >
    > Czy moge sie rozliczyc z tegorocznych podatkow?

    ty chcesz placic podatek od pracy wykonanej na czarno???

    ehm.. czy ty sie dobrze czujesz?

    > Czy moge miec jakies problemy przy nastepnym wjezdzie do USA?

    tylko jesli cie INS zlapie na tym, ze pracowales nielegalnie.
    wtedy zwykle masz bana na wjazd do usa na nastepne dziesiec lat.
    (tak przynajmniej bylo dotychczas, moglo sie cos zmienic).

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2002-11-10 23:44:39
    Od: "fargotroytna" <r...@N...gazeta.pl>

    Z tego co piszesz wynika ze podatki ci podracili z zarobkow. To znaczy ze IRS
    wie ze pracowales. Rozliczyc sie mozesz i powinienes moim zdaniem, bedziesz
    przynajmniej w porzadku z IRS. Sam ciekawy jestem czy bedziesz mial problemy
    z wyjazdem, to zalezy chyba od tego czy IRS wymienia dane z INS.

  • 4. Data: 2002-11-11 11:07:11
    Od: "Tomi" <o...@x...art.pl>

    Tak tez zrobie (tak czy innaczej nic nie zmienie). Wydaje mi sie ze INS
    bedzie wiedzialo o tym poniewaz jest cos takiego jak Social Security TAX a
    Social Security Administration jest bardzo mocno powiazana z INS.

    http://www.gazeta.pl/usenet/