PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Niedziel i Swieta jak sie oblicza ???? › Praca w Niedziel i Swieta jak sie oblicza ????
    From: "Dexter" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w Niedziel i Swieta jak sie oblicza ????
    Date: Fri, 7 Nov 2003 09:02:07 +0100

    Witam !!!

    Prosze o odpowiedz czy jezeli jestem zatrudniony na tzw caly etat gdzie wg
    mnie obowiazuje 5 dniowy tydzien pracy czy soboty i niedziele sa dniami
    wolnymi ( w umowie o prace nic nie mam abym mial swiadczyc prace w sobote i
    Niedziele )
    Pracodaca wymaga abym pracowal w soboty i Niedziele w zwiazku z tym prosze
    o odpowiedz

    Czy praca w sobote i Niedziele sa tzw nadgodzinami i jak powinna wygladac
    sprawa wynagrodzenia za te dni ???
    Jak oblicza sie za w/w prace wynagrodzenie jezeli mam tzw stawke miesieczna
    w wys 1350,00 zl ???
    Pracodawca twierdzi ze nie musi za te dni placic cokolwiek jego obowiazkiem
    jest udzielenie innego dnia wolnego za prace w soboty i Niedziele , a jezeli
    placi cokoolwiek to jest jego dobra wola !!!!!

    Prosze o wykladnie przepisow tych zagadnien abym mogl czarno na bialym
    przedstawic Pracodawcy.

    Pozdr Andrzej