PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca przez agencje › Praca przez agencje
    From: Carbo <s...@n...onecie>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca przez agencje
    Date: 22 Nov 2004 18:22:55 GMT
    Sender: s...@p...onet.pl@dnk223.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zostalem "zatrudniony" w znanej, zachodniej firmie za posrednictwem
    agencji. Problem polega na tym, ze od tygodnia nie moge doprosic sie umowy.
    Mila pani powiedziala, ze jak tylko moja osoba zostanie zaakceptowana przez
    pracodawce to przesla mi umowe na maila do przejrzenia, a potem bede musial
    pojechac podpisac ja u nich (w agencji). Tym czasem jak w czwartek to pani
    powiedziala, ze jeszcze nie maja umowy, bo ustalaja jakies szczegoly z
    firma, ktora mnie "zatrudnia", ale w piatek po poludniu dostane na maila
    umowe. Na moja sugestie, ze w ciagu tygodnia trzeba zglosic umowe
    (zlecenie) do US, pani powiedziala, ze na to jest miesiac.
    Czuje jednak, ze cos jest nie tak. Co wy na ta sytuacje? Czy rzeczywiscie
    firma ma miesiac na zgloszenie umowy do US?

    Pozdrawiam,
    Pawel