PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla TomTom w Amsterdamie

  • 1. Data: 2007-03-17 15:21:27
    Temat: Praca dla TomTom w Amsterdamie
    Od: "beksa" <b...@g...com>

    Witam. Proszę o kontakt ludzi którzy szukają tam (TomTom) pracy są w
    trakcie rekrutacji (powermedia.com.pl) lub ją przeszli. Mnie się udało
    ale teraz czas na szukanie mieszkania i znajomych. Jeszcze jestem w
    Polsce ale w połowie kwietnia wyjeżdżam.

    Szukam tez kontaktu z tym którzy planują tam wyjechać do pracy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-17 16:33:16
    Temat: Re: Praca dla TomTom w Amsterdamie
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 17 Mar 2007 08:21:27 -0700, beksa <b...@g...com>
    w <1...@o...googlegroups.co
    m> napisał:

> [...]
    > ale teraz czas na szukanie mieszkania i znajomych. Jeszcze jestem w
    > Polsce ale w połowie kwietnia wyjeżdżam.

    To zaraz, wysyłają was do pracy jako externali i nie zapewniają
    mieszkania (chociażby jako opcji)?

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2007-03-18 22:16:44
    Od: "Kroket" <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnevo62c.92b.jakub@jakub.kofeina.net...

    > To zaraz, wysyłają was do pracy jako externali i nie zapewniają
    > mieszkania (chociażby jako opcji)?

    W Holandii zapewnienie mieszkania to dosc, hmm, karkolomna obietnica. Zaloze
    sie, ze wiekszosc wynajmie wspolne mieszkania (np. w 3 osoby) co i tak
    kazdego bedzie kosztowalo z 500 Euro miesiecznie...

    Pozdr. Filip