PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Poznań => Experienced Hybris Developer <=

  • 1. Data: 2016-08-22 10:55:03
    Temat: Poznań => Experienced Hybris Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, jednej z największych firm zajmujacą się
    digitalizacją procesów biznesowych, obecnie poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Experienced Hybris Developer
    *****

    ***** Desired skills & experience:

    * As Developer you have good skills in Java, Spring and modern web
    user interface development. You have good knowledge of the hybris
    platform and commerce suite and related development concepts. In
    this role you will participate in customer implementation projects
    as developer or senior developer depending on your skills.
    * It is a great plus if you have excellent understanding of the inner
    workings of the hybris commerce suite, common integration
    technologies and modern software architecture. You are capable of
    quickly sketching up technical architecture, participate in
    pre-sales and guide developers from business requirements to solid
    java code.
    * Knowledge of SAP functionalities is an asset but we can train you in
    this area.

    ***** Benefits offered:

    * Competitive salary
    * Opportunity to self-development and participating relevant trainings
    * Versatile customer projects and use of newest technologies
    * Fast-moving and international work community with opportunity to
    influence
    * Support from passionate and highly skilled colleagues
    * Open-minded company culture and relaxed atmosphere
    * Flexible working hours

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1608
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=ca0752f9e4dc87a699105d0e20972b22