PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Potrzebujesz stronę internetową?

  • 1. Data: 2009-06-29 15:34:05
    Temat: Potrzebujesz stronę internetową?
    Od: "Andrzej" <a...@c...pl>

    Kompleksowo zaprojektujemy, zmodernizujemy a także rozbudujemy Państwa
    serwis www.

    Oferujemy zarówno strony - tzw. wiyzytówki, które pozwolą zaistnieć w
    Internecie po jak najniższych kosztach, jak i zaawansowane technologicznie
    serwisy dla klientów oczekujących wysokiej funkcjonalności, którzy chcą
    dokonywać na swojej stronie częstych aktualizacji.

    W ofercie również internetowy SKLEP współpracujący z WF-MAG, dzięki któremu
    klienci firmy udostępniającej sklep internetowy mają możliwość składania
    zamówień poprzez przeglądarkę internetową. Wszelkie zmiany w programie
    WF-MAG np. zmiana cen, nazw towarów itd. powoduje pojawienie się zmian na
    stronie sklepu. Klient ma dostęp 24 godziny na dobę do aktualnej oferty
    firmy.

    Więcej o nas i naszej ofercie na stronie www.createvision.pl

    Andrzej Sawicki
    www.createvision.pl

  • 2. Data: 2009-06-29 16:22:20
    Temat: Re: Potrzebujesz stronę internetową?
    Od: "Artur Kowaleski" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Kompleksowo zaprojektujemy, zmodernizujemy a także rozbudujemy Państwa
    > serwis www.

    Noooo... i gdzie ta praca oferowana?

    Ja na przykład nie wiązał był się z firma która nie potrafi odróżniać
    praca.oferowana od praca.szukana i innych też przestrzegam.

  • 3. Data: 2009-06-29 18:12:39
    Od: "andrzej" <a...@c...pl>

    Przez pomyłkę poszło a nie mam jak z outlooka wykasować
    Przepraszam za NTG

  • 4. Data: 2009-06-29 22:22:21
    Od: Michal K <m...@s...pl>

    andrzej pisze:
    > Przepraszam za NTG

    kazdy tak pisze

    (nie)pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-06-30 10:08:34
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    Michal K pisze:

    > kazdy tak pisze
    Znaczy każdy jest lamą?
    Każdy nie umie czytać ze zrozumieniem dokumentacji?
    Każdy pitoli nieprawdę na newsach?
    Bo oczywiście, można wycofać wiadomość z outlooka, ale jak to kogoś
    przerasta, to...

    --
    wloochacz

  • 6. Data: 2009-07-07 10:31:42
    Od: Rafał Michaluk <r...@m...pl>

    andrzej pisze:
    > Przez pomyłkę poszło a nie mam jak z outlooka wykasować
    > Przepraszam za NTG

    Może się zdziwisz, ale te wiadomości nie są w outlooku :)

    --
    Rafał Michaluk

  • 7. Data: 2009-07-07 14:43:35
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Rafał Michaluk wrote:

    > Może się zdziwisz, ale te wiadomości nie są w outlooku :)
    >
    > --
    > Rafał Michaluk
    A z czego ?

    "Microsoft Outlook Express 6"

  • 8. Data: 2009-07-07 15:40:07
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    Rafał Michaluk pisze:

    > Może się zdziwisz, ale te wiadomości nie są w outlooku :)
    Następny, który czytać nie umie?
    cyt: "[...] a nie mam jak z *outlooka* wykasować[...]"
    To raz; dwa - tak te wiadomości są na serwerach news, a oe potrafi taką
    wiadomość wycofać/anulować...

    --
    wloochacz