PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Szukam programisty PHP i ASP.NET - praca zdalna, moze byc dodatkowa

  • 1. Data: 2009-06-27 22:37:33
    Temat: Szukam programisty PHP i ASP.NET - praca zdalna, moze byc dodatkowa
    Od: "Firma X" <k...@p...com>

    Witam,

    Szukamy osoby do lekkiego programowania, a glownie do zdalnego wspierania
    innch programistow uzywajacych naszych narzedzi i aplikacji.
    Praca byla by glownie wieczorem, ok. 6 godzin dziennie, zdalnie,
    dlugoterminowo.
    Wymagajaca jest znajomosc programowania w PHP i ASP.NET.

    Oferujemy 2500 zl miesiecznie w zaleznosci od doswiadcznia i satysfakcji
    naszych klientow.
    W razie zainteresowania prosze o CV.

  • 2. Data: 2009-06-28 10:25:30
    Od: "news.neostrada.pl" <a...@s...com>

    > Oferujemy 2500 zl miesiecznie w zaleznosci od doswiadcznia i satysfakcji
    > naszych klientow.

    ...czyli jak satysfakcja bedzie nizsza, bo klient glab, to i 500 pln za
    miesiac sie
    trafi? No to bedziecie musieli dlugo szukac workera (pardon wyrobnika) za
    taaaaka
    kasiore. Kurna chata, w mak-donaldzie sie wiecej dostaje.... I studiów nie
    trzeba miec....

    Alek

  • 3. Data: 2009-06-28 22:45:00
    Od: "Firma X" <k...@p...com>

    Przepraszam, mialo byc " *od* 2500 zl miesiecznie w zaleznosci ...".

    Studiow nie trzeba miec, mozna byc studentem (mamy ich kilku), pracuje sie z
    domu i krocej niz w McDonaldzie, i czesto mozna sie zmiescic w czterech
    godzinach dziennie jesli ma sie troche rozumu i zdolnosci.
    Nie wiem czy jest duzo takich swobodnych i dodatkowych prac, ale dzieki za
    odpowiedz.

    Piotr