PracaGrupypl.praca.szukana › Potrzebuję pomocy finansowej !!!!!!

  • 11. Data: 2002-04-30 17:33:57
    Temat: Re: Potrzebuję pomocy finansowej !!!!!!
    Od: "04:0B:6E:1D" <n...@a...pl>

    .."wstydzę tego co robię."

    Wydaje mi sie, ze niema czego....takie czasy nastaly, ze zwykly obywatel
    dostaje po tylku za to, ze zyje.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 12. Data: 2002-04-30 17:48:10
    Od: "cafe" <c...@b...net>

    w takim razie ja mam pytanie - dlaczego zakladales tak wielka rodzine w
    czasach kiedy utrzymanie nawet jednego dziecka przez pracujacych odbydwoje
    rodzicow jest nie lada wyzwaniem???
    poza tym najlatwiej prosic o pieniadze - a co mozesz zaoferowac wzamian???

    Elka

  • 13. Data: 2002-04-30 19:01:39
    Od: "04:0B:6E:1D" <n...@a...pl>

> [...]
    > rodzicow jest nie lada wyzwaniem???
    > poza tym najlatwiej prosic o pieniadze - a co mozesz zaoferowac wzamian???

    przeczytaj post dokladnie....zobacz ile jego dzieci maja lat.... wyglada na
    to, ze rodzine zakladal
    dawno.... skad mogl przypuszczac, ze za x lat nastapia takie czasy jak teraz
    ?????
    podobno mialo byc tylko lepiej......
    Tak btw.... nie wszyscy chca czegos w zamian pani materialistko...sa ludzie,
    ktorzy chetnie potrafia
    udzielic pomocy nie oczekujac niczego w zamian.Sadze, ze mozesz sie
    wymeldowac juz z tej
    dyskusji i nie zycze Ci abys byla w podobnej sytuacji i zeby ktos sie
    zapytal "a co dostane w zamian".

    Ps.... jestes zalosna w tym momencie, wiesz o tym?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 14. Data: 2002-04-30 20:25:59
    Od: "Shimo" <p...@c...pl>

> [...]
    > zapytal "a co dostane w zamian".
    >
    > Ps.... jestes zalosna w tym momencie, wiesz o tym?

    Nie badz taki ostry , My nadal nie wiemy jakie kwalifikacje zawodowe ,
    przygotowanie merytoryczne ma ten Pan , pisze o rzeczach ciezkich ( o ile to
    prawda ) nie kwestionuje tego , ja sam 1.5 roku szukalem JAKIEJKOLWIEK pracy
    , ktora dalaby jedynie pieniadze na przezycie.
    jednym slowem niech w koncu napisze cos o sobie od strony zawodowej , a
    Tobie 04:0B:6E:1D chwala za dobre serce w tych bezdusznych czasach :)

    Shimo

  • 15. Data: 2002-04-30 21:54:28
    Od: "Marek Gajewski" <g...@N...poczta.gazeta.pl>

    04:0B:6E:1D <n...@a...pl> napisał(a):

    > dla
    >
    > to chyba zalezy od tego na jakim poziomie chcesz zyc, jakie masz oplaty etc,
    > etc.
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek.
    > Ja tylko proszę o pomoc nie oszukuję, nie kradnę,nie wyłudzam pod
    pretekstem konkursów czy piramid finansowych i nie szukam najwnych jeśli
    możecie mi pomóc to dobrze jeśli nie to mówi się trudno.

  • 16. Data: 2002-04-30 22:57:36
    Od: "04:0B:6E:1D" <n...@a...pl>

> [...]
    > jednym slowem niech w koncu napisze cos o sobie od strony zawodowej , a
    > Tobie 04:0B:6E:1D chwala za dobre serce w tych bezdusznych czasach :)

    heh :) ok..
    oddaje glos Panu Markowi gdyz on jest zainteresowany...
    i pozdrawiam!

  • 17. Data: 2002-05-03 22:35:22
    Od: "Marek" <g...@N...poczta.gazeta.pl>

  • 18. Data: 2002-07-07 08:10:56
    Od: leh <leh(wytnijto)@z.pl>

    "04:0B:6E:1D" <n...@a...pl> skribis:

    >Ps.... jestes zalosna w tym momencie, wiesz o tym?

    "Swiat jest jak lustro, w ktorym kazdy dostrzega swoje wlasne odbicie. W
    naszym otoczeniu postrzegamy glownie takich ludzi, ktorzy nosza przede
    wszystkim nasze wlasne cechy..." - Rinaldo

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa ksiazka: <http://www.gazeta.sky.pl/books/bogatyojciec.php>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 19. Data: 2002-09-03 13:12:38
    Od: Leszek Wabia <l...@i...com.pl>

    ja tez :)

  • 20. Data: 2002-09-03 13:12:51