PracaGrupypl.praca.szukana › STUDENT POSZUKUJE PRACY NA WAKACJE W WARSZAWIE

  • 1. Data: 2002-04-27 19:57:31
    Temat: STUDENT POSZUKUJE PRACY NA WAKACJE W WARSZAWIE
    Od: "Jarek" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Szukam wakacyjnej pracy dla mojego siostrzeńca, który chce spędzić lato u
    mnie w Warszawie. Na codzień jest studentem budownictwa w Koszalinie. Będę
    bardzo wdzięczny za propozycje.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-05-12 19:19:24
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    Oferuje prace przy rodawaniu ulotek w okolicach szkol i w ruchliwych
    czesciach miasta. Stawka godzinowa wynosi 4 PLN. Ilosc godzin i czas pracy
    do uzgodnienia. Plakatowanie - 25 groszy za sztuke. Szukam osob
    komunikatywnych, sumiennych i uczciwych. Doświadczenie nie jest konieczne.
    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska